Skip to content

רגע לפני חקירת דרעי – 14 בני אדם עוכבו לחקירה

שר הפנים ורעייתו צפויים להיחקר היום - הבוקר עכבה לחקירה במפתיע אנשים הקשורים לחקירה. החקירה נסובה תחילה בחשדות לקיומן של עבירות מיסוי בעיקר בתחום הנכסים והורחבה לחשדות הנוספים, המיוחסים לחשודים רבים לרבות נבחר ציבור ורעייתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14 חשודים עוכבו הבוקר (שני) לחקירה במסגרת החקירה נגד שר הפנים, אריה דרעי, ורעייתו יפה. השניים צפויים להיחקר היום ביחידת להב 433 אחרי חקירת החשודים.   במשטרת ישראל אישרו כי החשודים מכל רחבי הארץ,  עוכבו במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433-יאח"ה, בשת"פ עם רשות המיסים.
במסגרת החקירה צפוי דרעי בין השאר להתייחס לדרך המימון של נדל"ן שרכש בשנים האחרונות, כמו מגרש שמכר לאחיו הקבלן, כמו מימון רכישת ביתו ביישוב ספסופה.

אריה ויפה דרעי לאחר שחרורו מהכלא (צילום מסך חדשות 10)
אריה ויפה דרעי לאחר שחרורו מהכלא (צילום מסך חדשות 10)

בחודש מרץ אשתקד הורה היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפתוח בחקירה נגד דרעי בחשד לעבירות שחיתות בתום בדיקה שנמשכה חודשים והחלה עוד בתקופת כהונתו של היועץ הקודם, יהודה וינשטיין. בשבוע שעבר דיווח עיתון "הארץ" כי שורה של אילי הון ישראלים, בכירים במשק ובבנקים, תרמו בשנים האחרונות מיליוני שקלים לעמותת החינוך החרדי "מפעלות שמחה", שמנהלת רעייתו של שר הפנים . מנכ"לית העמותה היא בתם של בני הזוג דרעי, שיפי סננס, ומועסקות בה אחיותיה, שמחה אביטן ודסי אילוז. בתגובה לשאלות התקשורת ענתה  הבת כי היא ואמה המנהלות את העמותה קבלו תרומות מבלי ליידע את השר. היא נמנעה מלהשיב כיצד מילוני שקלים נתרמים לעמותה מאנשי עסקים ידועים ולעיתים באורח רציף.
שמשטרה נמסר למגפון  כי " מדובר בחקירה שראשיתה באפריל 2016, אשר נסובה תחילה בחשדות לקיומן של עבירות מיסוי בעיקר בתחום הנכסים וכאמור הורחבה לחשדות הנוספים, המיוחסים לחשודים רבים לרבות נבחר ציבור ורעייתו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן