Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 01 ביוני, 2017

כיבוי אורות, אני יודע מי אתה, בית הקלפים 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 כיבוי אורות | Lights Out, ערוץ Yes2

מותחן אימה. רבקה תמיד חששה בתור ילדה קטנה ממה שיבוא לאחר כיבוי האורות. היא משוכנעת כי השאירה את פחדי הילדות מאחוריה. אך כאשר אחיה הצעיר עובר את אותן חוויות קשות שערערו את נפשה בעבר, היא מחליטה שעליה לגלות את כל האמת, לא משנה המחיר. שחקנים: תרזה פאלמר ("נקודת פריצה"), מריה בלו. במאי: דיוויד סנדברג. ארה"ב, 2016. סרט אימה בנוי היטב בהקפצות ובהפחדות. העלילה שגרתית, אך בהחלט לא בנויה לחלשי לב. ציון: 

22:00 אני יודע מי אתהSé quién eres I Know Who You Are, ערוץ Yes דרמה

דרמת מסתורין ספרדית חדשה. גבר בן 55 בערך, נמצא מטייל לאורכו של כביש שומם. מבגדיו הקרועים ופניו הפצועות נראה שעבר תאונת דרכים, אך הוא אינו זוכר מיהו או איך הגיע לשם. אין לו תעודות, טלפון נייד או כל דבר אחר שיכול לעזור לגלות את זהותו – הוא בשכחה מוחלטת. שמו של האיש חואן אליאס, עורך דין פלילי מצליח, בעל שאיפות להפוך לדיקן האוניברסיטה, והמרצה המבוקש ביותר בארץ בתחום האתיקה. לחואן יש ילד בן 19 שמעריץ אותו, וילדה מרדנית בת 11, מנישואיו לשופטת אליסיה קסטרו, נישואים המבוססים לא רק על אהבה עזה אלא גם על כנות ושותפות מלאות. הרופאים ממליצים שאליאס יחזור הביתה, ומקווים ששהייה בסביבה מוכרת ותומכת, תעזור להשיב את זכרונו. כשהוא חוזר הביתה חואן מגלה מחדש איזה אב ובעל הוא היה, ומנסה לשחזר את הקשרים הרגשיים שהיו לו בעבר. זו אינה משימה קלה עבורו, וגם לא האתגר היחיד שיעמוד בפניו. כשהמשטרה מוצאת את רכבו המפורק של חואן, היא מוצאת גם את הטלפון של אנה, אחייניתו בת ה-23 ותלמידה שלו, שנעלמה בליל התאונה. הראיות מצביעות על כך שככל הנראה, חואן הרג אותה. כעת, עליו למצוא דרך להוכיח את חפותו למרות שהוא בעצמו אינו בטוח אם הוא אשם או לא.

22:45 בית הקלפים 5 | House of Cards 5, ערוץ Yes Oh

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 31 במאי, 2017, בשעה 21:05 בערוץ Hot HBO


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן