Skip to content

חשד במשטרה: התאונה הקטלנית באילת – תאונת פגע וברח

בהודעת המשטרה נמסר כי נמצא אדם אחד החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה בה נהרג גבר בן 50 אך שטוען שלא הוא נהג ברכב, בשלב זה קיים חשד כי מהמקום נמלטו נוספים וביניהם הנהג הפוגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בוחני המשטרה בוחנים את הרכב (צילום: דוברות משטרת ישראל)
בוחני המשטרה בוחנים את הרכב (צילום: דוברות משטרת ישראל)

משטרת אילת חושדת כי התאונה שאירעה הלילה (חמישי) בסמוך למלון סוויטס (suites) באילת, ובה נהרג גבר בשנות ה 50 לחייו, היא למעשה תאונת פגע וברח. מבירור שנערך עד כה של התאונה עולה כי רכב פרטי שנסע מדרום לצפון על "דרך מצרים" סטה ממסלולו ועלה על המדרכה סמוך למלון יו סוויטס (מרידיאן לשעבר) ופגע בהולך רגל והרגו.  בזירת התאונה סמוך לרכב הפוגע נמצא אדם אחד החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה שטוען שאינו נהג ברכב, בשלב זה קיים חשד כי מהמקום נמלטו נוספים וביניהם הנהג הפוגע.

צוות בוחני תנועה וחוקרי זירה של משטרת ישראל ממשיכים גם הבוקר (שישי) בחקירת נסיבות התאונה. הולך רגל כבן 50 נהרג אמש מפגיעת רכב בכיכר מרידיאן שבאילת, צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו.

הרכב הפוגע בכיכר מרידיאן (צילום מ"דא מבצעי)
הרכב הפוגע בכיכר מרידיאן (צילום מ"דא מבצעי)

פרמדיקית מד"א מור ביטון שהיגיעה לזירת התאונה סיפרה: "הגבר שכבר על המדרכה במרחק עשרות מטרים מהרכב שהיה עם שמשה מנופצת. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן