Skip to content

תושבי בית שמש לחרדים: אם לא תפסיקו להציק, נלשין לשלטונות המס

החיכוכים והאלימות המילולית והפיזית בין קבוצות הדתיים והחרדים בבית שמש הציפו איום לחשוף עשרות עבירות מס, קבלת קיצבאות במרמה ודיווחים כוזבים של חרדים שעל פי הנטען מבצעים מידי חודש בחודשו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דתיים לאומיים ומסורתיים החיים בבית שמש מאיימים למסור למס הכנסה, למע"מ , לביטוח הלאומי, לוועדה המקומית תכנון ובהניה ואפילו לרשויות המס בארה"ב,  דתיים קיצונים בני הפלג הקיצוני בבית שמש, אם אלו לא יפסיקו מיד להציק לדתיים הלאומיים ברחוב ובמרחב הציבורי.
המתיחות בין הדתיים הלאומיים הגיעה לשיאים לאחר של"ג בעומר האחרון תקפו את התושבים לאומיים את  רבי נתן קופשיץ שהדליק מדורה בקהילת המתחרדים זאת בטענה שהחרדים משנים את צביון העיר. קודם לכך נפצעה ילדה בשל אבנים שהושלכו עליה לאחר שנטען שהלכה בחוסר צניעות וכן הושלכה אבן על אישה על ידי ילד שטען שהיא אינה לבושה בצניעות.

פשקוויל האזהרה
פשקוויל האזהרה

אמש (חמישי) פרסמו הדתיים הלאומיים פשקוויל ובו האזהרה לחרדים כי יתחילו למסור לרשויות את תושבי השכונה החרדים באם לא יפסקו ההצקות מצדם כלפי הדתיים העוברים בשכונתם. הדברים העולים בפשקוויל הנם חמורים. על פי המודעה לא מעט מבני העדה החרדית חי על חשבון המדינה תוך ביצוע עבירות מס, רמייה וקבלת כספים במרמה. חלק אחר בונה כאוות נפשו מבלי לקבל היתרים, וחלק נוסף אף מכזב לשלטונות המס האמריקאים בדיווחים שקריים על ממנת לקבל קצבה המגיעה לאזרחים אמריקאים. לא פחות גרועה היא גם הידיעה כי רבים מתושבי בית שמש מודעים לכל העבירות הנ"ל ומקבלים זאת בשלוות נפש ודבר מכך לא היה מתפרסם לולא המתיחות בין התושבים.  "אם בשבת הקרובה פרשת נשא לא תיעצר ההפקרות והרדיפות כנגד שומרי שבת", נכתב במודעה, "אנו נתחיל במסירה רבתי לשלטונות מדינת ישראל של כל משפחה ומשפחה ברמת בית שמש ב’. מי לרשויות המס על מכירה או עסק ומי בפניה לבג”צ שיורה לעירייה להרוס חריגות בניה. פרסום בארה”ב מביטוח לאומי של כל נוטלי הקצבאות, לכידת עריקים ועוד צעדים קשים מאל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן