Skip to content

תושב בית אל נעצר בחשד לביצוע אונס ומעשה סדום בקטינה בת 14.5

בצעד חריג התיר בית המשפט העליון למשטרת ישראל לפרסם שמו של חשוד במעשים מיניים בקטינה. המשטרה מבקשת לדעת באם קיימות נשים או נערות נוספות שנפגעו ומזמינה אותן להתלונן. פרקליטו: "המשטרה מנסה לחפש ראיות בצורה נואשת תוך השחרת פניו של אדם חף מפשע"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעקבות פניה לבית המשפט העליון ואישורו, פרסמה היום (שני) משטרת ישראל פרטים אודות  גבר  בשנות ה 40 לחיו, תושב  התנחלות בית אל, שנעצר בסוף חודש מאי האחרון בחשד לביצוע מעשה אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינה כבת 14.5.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

החשוד, הדר גרני,  נעצר לאחר פעילות וחקירה סמויה שהחלה עם קבלת תלונה אודות המעשים המיוחסים לו בחודש אפריל האחרון. במהלך החקירה עלה כי במהלך השנה וחצי האחרונות נהג החשוד, הדר גרני, לקבוע עם הקטינה מפגשים בפארקים ובמקומות ציבוריים באזור מגוריהם ושם על פי החשד ביצע בה מעשים מגונים, מעשה סדום ובעילה שלא בהסכמה חופשית, כך לדברי המשטרה. מהפרטים שהותרו לפרסום עולה כי  בחקירה התברר כי החשוד איים על הקטינה שאם תספר על המפגשים בניהם יפגע בה.
לפני ארבעה ימים, ב 1.6.17, פנתה המשטרה לבית המשפט העליון ובדיון שהתקיים בעליון נעתר השופט יורם דנציגר  לבקשת המשטרה לפרסם את שמו של הדר גרני כחשוד.
אמש (ראשון)  הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום בירושלים ומעצרו של גרני הוארך עד ליום רביעי לצורך הגשת כתב אישום.
משטרת ישראל פונה היום לתשומת לב הציבור, ומבקשת לדעת באם קיימות נשים או נערות נוספות שנפגעו על ידי החשוד. במידה וכן  ניתן לפנות להגשת תלונה בתחנת בנימין, או ליצור קשר בטלפון – 02-9706444.

עורך דין אריאל עטרי
עורך דין אריאל עטרי

עורך הדין אריאל עטרי, סנגורו של גרני מסר בתגובה: "מדובר בניסיון פתטי לקידום יחסי הציבור של משטרת מחוז ש"י. למרבה המבוכה המשטרה חוקרת כבר שבועיים את החשדות ולא מוצאת ראיות של ממש נגד מר גרני. טענות המתלוננת הופרכו כולן, זו אחר זו, בראיות ממשיות ולכן המשטרה מנסה לחפש ראיות בצורה נואשת תוך השחרת פניו של אדם חף מפשע. אין לנו ספק שבזמן הקרוב יסתבר שמדובר בתלונה כוזבת ומר גרני ישוחרר ממעצר."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן