Skip to content

סריקות נרחבות אחר צעיר בן 25 שנעדר מאז אמש במימי הכינרת

החל משעות ערב שבת, המהלך הלילה ועד עתה, מחפשים צוללנים, מתנדבים ושוטרים אחר הצעיר מבני ברק שקפץ מסירה למימי הכינרת ועקבותיו נעלמו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל ומתנדבי יחידת הצוללים של המשטרה מחפשים מאז אמש (שישי) צעיר בן 25 תושב בני ברק שככל הנראה קפץ מתוך סירה בה שט למימי הכינרת בסמוך לחוף "קוקו האט"(אזור חמי טבריה) ועקבותיו נעלמו.
אמש בסמוך לשעה 18:00 התקבל במשטרה דיווח לפיו צעיר שיצא עם חבריו על גבי סירה ובמרחק של כמה מאות מטרים מהחוף קפץ לשחות ומאז נעלם. ספינת השיטור הימי בכנרת שהוזעקה למקום ערכת סריקות בסמוך לחוף אך ללא הועיל. למקום גם הוזנקו צוללני יחידת הצוללנים של המשטרה לסייע בחיפושים.  הסריקות לאתרו נמשכו גם בשעות החשיכה על ידי ספינות השיטור הימי ושוטרים סיירו רגלית לאורך החופים.

לאורך שעות הלילה בוצעו הסריקות אך לא העלו דבר. החל משעות הבוקר המוקדמות נמשכו החיפושים שרוכזו  במאמצי חיפוש בים, ברצועת החוף ומהאוויר באמצעות שוטרי שיטור ימי, אופנועי ים, פרשים, סיירים ולוחמי מג"ב, מסוק משטרה ורחפן, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים, סירות אזרחיות ובסיוע עיריית טבריה. ההשערה היא כי הצעיר טבע.  בהתאם להערכת מצב שבוצעה לפני זמן קצרה בחפ"ק המשטרה, החיפושים במים יתמקדו מול רצועת חוף "קוקו האט" במרחק של כ-600 מטרים מקו החוף ובסמוך לאזור בו הנעדר נראה לאחרונה.

לפני כחודש טבעו לירון כראדי, בן 17 מנתניה, נחמן איטח, בן 21 מביתר עילית, ואיתמר אוחנה בן 19 תושב אשדוד. כשלושה שבועות נערכו מחיפושים אחרי השלושה עד שנמצאו גופותיהם. הלושה אותרו באמצעות ספינה עליה הותקנו סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים, שהצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

בסוף השבוע שעבר טבעו למוות שלושה בני אדם בנהריה ובאשדוד. ביום שבת האחרון העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לגבר בן 62 מקריית שמונה ששהה בחוף בנהריה לבדו וטבע. החובשים הצליחו להחזיר לו את הדופק והוא פונה למרכז הרפואי לגליל בעיר, שם נאלצו לקבוע את מותו. מותו של גבר בן 43 מעכו ששהה בחוף עם בני משפחתו וטבע גם הוא נקבע במקום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן