Skip to content

בילוי על המים בצפון

מתחילים בקייקי כפר בלום בשייט קייקים ועוד אטרקציות לכל המשפחה ומסיימים בדג על הדן בסיור בין בריכות הדגים ובארוחת דגים נפלאה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 אין כמו יום חם לבילוי צונן בקייקי כפר בלום. כדי להיכנס לאווירה אנחנו מתחילים בקולנוע התלת-מימד שבאתר המעניק חווית רפטינג וירטואלית, סוערת בנהר שוצף וגועש, מוחשית למדי (אפילו נרטבים קצת).

קייקי כפר בלום,בילוי אידאלי ליום חם (צילום: יח"צ)

משם לחוויה  העיקרית- השייט בקייקים.  מסלול השייט המשפחתי בקייקי כפר בלום, נפתח בנקודת השילוח, בבית הלל, החצבני הקריר מוביל את הסירות דרך מפגש הנחלים הגולשים אל הירדן, בקייק זוגי או בסירה משפחתית, עד 6 אנשים בסירה. במהלך המסלול  נהנים מחוויית השיא במסלול, המפלון. מיישרים חרטום, יושבים על רצפת הסירה ונהנים מהרגע. סך הכול  מדובר במסלול משפחתי ורגוע למדי של כ-4 ק"מ שנמשך כשעה וחצי. קיימת אפשרות להזמנת שייט במסלול האתגרי שאורכו כ-8 ק"מ.

אתם עוברים במפלון,חייכו,צולמתם. גם אני (צילום:קייקי כפר בלום)
מסלול משפחתי של שיט רגוע (צילום:יח"צ)

בקייקי כפר בלום,  הושק מסלול שייט במתכונת חדשה עבור הצעירים במשפחה שעליהם חלה הגבלת שייט במסלול המשפחתי. מהקיץ הזה ייהנו הילדים הצעירים בכל משפחה ממסלול שייט בסירה משפחתית  – גם הקטנים נהנים משייט בקייקי כפר בלום!

לטובת הצעירים במשפחה, הוכשר מסלול ה"קייקיד", שיחל באתר הקייקים בכפר בלום ויסתיים לפני הסכר בכפר בלום. במסלול זה ישוטו רק משפחות עם ילדים קטנטנים. השייט יתקיים בסירות רפטינג משפחתיות בלבד, מתאים לילדים מגיל שנתיים. לשייט קייקיד ישנן מספר תנאים למען בטיחות המבקרים, בסירה יהיה ילד אחד לפחות בגיל  שנתיים עד חמש, על כל ילד מגיל שנתיים עד שמונה בסירה יחויב להיות מבוגר מעל גיל 18. בכל סירה מינימום שלושה אנשים, כולם מחויבים להצטייד בכובע ומים.

"קייקיד" מסלול שיט חדש למשפחות עם ילדים קטנים(צילום:יח"צ)

גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום ציין: "כאתר משפחתי במהות שלו, אנו שמחים לבשר  על השקת פתרון חוויתי ונעים למשפחות עם ילדים בגילאים בהם השייט לא היה אפשרי עד היום.  השייט החדש, ייתן מענה לכל המשפחה במסלול שקט יותר ובטיחותי.  משפחות רבות ימצאו עניין במסלול החדש".

במהלך העונה כולה, מציע האתר אפשרויות בילוי  נוספות לכל המשפחה. פארק החבלים האתגרי "טופ רופ" מספק חוויה משלימה לשייט. האומגה למים תספק חוויה של אומץ, לצד קיר הטיפוס המתנשא לגובה 12 מ' וגשרי החבלים בין צמרות העצים. במתחם החץ וקשת יהנו במיוחד הילדים. הקולנוע הרב חושי D3 יספק שייט נהרות סוער "וירטואלי" בשלושה ממדים. אוהבי השטח ימצאו את מתחם הקמפינג כפתרון נפלא לחופשה חסכונית, המתחם  מסודר וכולל שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים לפיקניק משפחתי.

מחיר שייט לאדם :97 ₪ לאדם (ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט ובמועדוני הצרכנות ).

שעות פעילות : 10:30 –15:30. לגבי גילאי השייט המותר לילדים, יש לברר טלפונית.

טלפון לפרטים: 1700-50-66-11 WWW.KAYAKS.CO.IL   (למזמינים דרך האתר  הנחה של 20%)

ובדף הפייסבוק – קייקי כפר בלום

"דג על הדן",על פלגי מים (צילום: דן בר-דוב)

תחנתנו הבאה היא "דג על הדן" שקיימת כבר 30 שנה והיא הוקמה על ידי יוקי אבישי יחד עם זוגתו יושי על נחל הדן. מקום שקט ונעים בחיק הטבע, האוויר נקי וצלול והשלווה הפסטורלית משתלבת עם צלילם של מי הנחל. המסעדה מתפרשת על איים המוקפים במים הזורמים של הדן. השולחנות ממוקמים בין עצי הדולב, התאנה והערבה. ליד מפלי המים חיים להם יחד ברווזים, טווסים ותרנגולים. שם ממתין לנו עינם בנם של יוקי ויושי שמנהל היום את המקום ולוקח אותנו לסיור  בחוות גידול דגים, ממנה ניזונה המסעדה ומהווה אטרקציה תיירותית בפני עצמה. בחווה ניתן לצפות בתהליך גידול הפורלים ובריכות גידול החידקנים ,דג בעל מראה קדמוני ממנו מפיקים את הקוויאר היוקרתי. וכן ללמוד כיצד להכין ארוחה בשטח ובסיומה לאכול את מה שהוכן. בילוי מומלץ למשפחות בכל ימות השנה. הסיור עובר דרך הבריכות ושלבי הגידול השונים. בסיום הסיור ממתינה למבקרים חוויה מיוחדת-פדיקור בספא הדגים. בריכות בהם נמצאים דגי ה"גרה רופה" שטפלו בכפות הרגליים שלכם.

סיור מרתק בין בריכות גידול הדגים (צילום:דן בר-דוב)
דג החידקן ממנו מפיקים את הקוויאר (צילום:דן בר-דוב)
עינם,מנהל המקום מסביר לנו על דג החידקן (צילום: דן בר-דוב)

מה אוכלים כאן זה די ברור, וכך על השולחן, על שפת הנחל, תקבלו דג שלא יכול להיות טרי ממנו עם תפוח אדמה אפוי בתוספת סלטים וכוס יין מיינות האזור. המסעדה מגישה מבחר עשיר של דגים טריים הגדלים בבריכות הדגים הסמוכות למסעדה, המנות העיקריות מוגשות עם מבחר תוספות. מנת דג החל מ-90 ₪. בתפריט גם מנות חלביות-פסטות, קיש ומנה טבעונית של נודלס. טלפון להזמנות:  04-6950225 או 054-4880358

מהבריכה לצלחת,עם תחנה קצרה על הגריל,פורל משובח (צילום:דן בר-דוב)

במתחם פועלת  גם חנות הדגים, בה ניתן לרכוש דגים טריים ונקיים הגדלים בחווה. ניתן לקבל את הדגים במשלוח, בארגז מקורר, נקיים וטריים עד הבית!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן