Skip to content

האם כל עסק צריך שלטים?

כל עסק צריך שלט על מנת לצעוק "אני כאן ואני קיים" אך האם זה נכון? רוב העסקים שפונים לקהל מזדמן ברחוב, כל עסק שמיועד לפרסום באמת צריך זאת, אך האם עסקים שעובדים בעיקר ברשת האינטרנט גם צריכים? בשביל עצמי גיליתי שיש יתרון גדול בשלט לעסק (גם שעובד אך ורק באינטרנט) שמוצג בכניסה לבניין באזור תעשיה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל עסק צריך שלט על מנת לצעוק "אני כאן ואני קיים" אך האם זה נכון? רוב העסקים שפונים לקהל מזדמן ברחוב, כל עסק שמיועד לפרסום באמת צריך זאת, אך האם עסקים שעובדים בעיקר ברשת האינטרנט גם צריכים? בשביל עצמי גיליתי שיש יתרון גדול בשלט לעסק (גם שעובד אך ורק באינטרנט) שמוצג בכניסה לבניין באזור תעשיה עמוס, העסקים השכנים שלי לא ידעו על קיומו של העסק.

מספר סוגי שלטים שנתקלתי בהם בעת חיפוש שלט לעסק

שלטי לד – בתקופה האחרונה ניתן לראות כמעט בכל מקום את המילה "לד" מהדהדת בראשנו אם זה בטלוויזיה ("טלוויזיית לד מקצועית"), אם זאת תאורת לד או בכלל שלטי לד, אשר נפוצים בעיקר בקיוסקים, חנויות ובתי עסקים קטנים אשר מרבית הלקוחות שלהם מתבססת על עוברי אורח, הם מציגים מבצעים ואת תכולת מרכולם באמצעות שלט הלד והוא בהחלט חיוני להם, ניתן לראות כי עם הזמן בשל התחרות והדרישה המחירים ירדו משמעותית וכיום ניתן להשיג שלטי לד במחירים בין 300 – 450 שקלים בלבד לגודל קטן עד בינוני.

שלטים מוארים – הסקטור הזה הוא גדול ומקיף המון תתי סוגים בתוכו, כמו ניאון, ארגזי תאורה, מוארים באמצעות תאורה חיצונית וגם אותיות מובלטות בעלי תאורה. אך אנו ניגע בנושא באופן אחר ונסביר למה צריך אותם, אז זהו! הם בעיקר בעבור עסקים הפועלים בשעות אחר הצהריים, ערב ולילה ונותנים לעוברי האורח אות התמצאות בידיעה שהם פתוחים, זה בהחלט פרסום מעולה לבית העסק וכמובן מסייע בהתמצאות. מחירו נע 500-800 ש"ח.

שלטי הכוונה – נודעו להיות פנימיים בלבד, אך ניתן לראותם על גבי בנייני משרדים ועמודים בכניסה לקניונים, כאשר אנו מחפשים חנות מסוימת באמצעות הכוונה נכונה נדע שהוא נמצא שם וגם נגיע אליו בקלות, מעבר לכך בתוך המשרדים עצמם למשל של עורכי דין – ניתן להתמצות בקלות ובפשטות באמצעות שילוט הכוונה מסודר. מחירו נע  80-200.

הכי פשוטים – שמשונית, שלטי חמור ושלטים המיועדים למכירת רכבים או דירות הם פשוטים על גבול זה שלא צריך חברה מייצרת שלטים אלא ניתן למצוא אותם גם בבתי דפוס, התחום הזה רבוי בשל היותם מיוצרים גם על ידי בתי  דפוס וגם חברות השלטים השונות ולכן התחרות גם היא גדולה ושלא נדבר על הביקוש שאינו פוסק לרגע ולכן בתחום הזה חשוב לבצע השוואת מחירים על מנת לחסוך כמה שיותר כסף! מחירו נע  60-100 ואף תוכלו למצוא יותר זולים בבתי דפוס.

שלטים על גבי מכוניות ומשאיות – כיום משאיות הם מסכי פרסום ענקים המסתובבים בכבישים, כמו כן אוטובוסים וישנם גם רכבים שהשמשה האחורית שלהם היא בעצם באנר פרסומי הנוסע ברחבי המדינה, יש המון אפשרויות לפרסום כזה והוא מוצע גם בתשלום אצל חברות מסוימות כמו אגד, דן וכדומה. מחירו נע 100-300 ש"ח לקטן עד בינוני.

שלטים לבתי כנסת – פתחנו את הקטגוריה הזו כי צריך לדעת שישנם שלטים שאינם רגלים כלל וכלל, כיום בבתי כנסת ניתן לראות שילוט מהודר, אלקטרוני וחשמלי המציג שעות תפילה, ברכות למינהם ועוד מידע חיוני לבאי הבית כנסת, אלו שלטים שלא כל חברה מייצרת ואינם בגדר הסטנדרט כלל וכך גם מחירם גבוה מאוד ונע בין 5000 – 7000 ש"ח.

ישנם המון סוגים כפי שראיתם ולא מעט מהם רואים ביום יום מבלי לדעת את מטרתם כלל, אך בסופו של דבר שלטים עוזרים לנו להגיע אל היעד, להתמצות בקלות ברחובות ולמצוא את המוצרים או העסקים שאנחנו חיפשנו לנו, גם אם זה רק חודר אל המודעות שלנו בסופו של דבר נדע שהם נמצאים שם! באתר הזה- www.shlatim-p.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של השלטים ומפרט מחירים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן