Skip to content

חגג את החופש הגדול והשליך ביצים על רכב – חבריו נעצרו

מסע רונדו של תלמידי בית ספר תיכון בעפולה הפך לאירוע פלילי. החוגגים חסמו את התנועה ואחד מהם השליך ביצים על רכב בנסיעה שסטה מדרכו. השוטרים בקשו לעצור את המשליך אך חבריו לתיכון חסמו את השוטרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כ 721 אלף תלמידי בתי הספר העל יסודיים סיימו היום את שנת הלימודים ויצאו מחר לחופשת הקיץ, אך  3 מהם יחלו את החופש הגדול במעצר. היום (שלישי) בשעות הצהריים המוקדמות התקבל אירוע במוקד ה-100 אודות חסימת מעבר בסמוך לבית ספר תיכון בעפולה   שבוגריו החלו במסע רונדו מבלי שתיאמו זאת עם המשטרה.

צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

צוות שיטור עירוני שהגיע למקום הבחין בשיירת רכבים מקושטים של בוגרי בית הספר זמן קצר טרם יצאו למסע רכוב בעיר ("רונדו"). בזמן שהשוטרים ערכו בדיקה במקום הבחינו בצעיר משליך ביצה לעבר רכב שנסע בכביש הסמוך, נהג הרכב שנבהל סטה מנתיב נסיעתו וכמעט ונגרמה תאונה. השוטרים ביקשו לעצור את העבריין הצעיר שהחליט שזה משעשע להשליך ביצים על רכב אך במהלך ניסיון מעצרו, מספר תלמידים דחפו, תקפו וחסמו את דרכם של השוטרים והחשוד הצליח להימלט מהמקום.
שלושת חשודים בני 18 – 17, תושבי עפולה,  מאלו שחסמו ומנעו מהשוטרים לבצע מעצר, עוכבו לחקירה כשהמשטרה מבטיחה כי החשוד הנמלט שזהותו ידועה ייעצר בהמשך.
" אנו רואים בחומרה מקרה זה במהלכו שוטרים ופקחים הפועלים למען האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק הותקפו ופעילותם הופרעה ע"י עוברי חוק, עימם ימוצה הדין", נמסר מהמשטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן