Skip to content

רוצים בטחון? תאכלו מפחי אשפה

מאבק הנכים הוא המאבק של כולנו איש איננו יכול לומר בוודאות שגורלו שפר עליו וכך ישאר לנצח. כל אחד ואחד מאיתנו נמצא יום יום בסכנה שתביא אותו לקטגוריה של נכה. 60 אחוז, 80 אחוז 90 אחוז... זה באמת לא משנה כי נכה, כל נכה בלי יוצא מהכלל זכאי לחיות בכבוד, ונתניהו מונע זאת. ולאלו שמאמינים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה בנאלי זה להכות נכה שמפגין על זכותו לחיות בכבוד? כמה פשוט לרמוס זכויות אדם בסיסיות של אלו שאינם יכולים להתנגד? מה לא מובן בצורך של אדם לחיות בכבוד? לא בעושר לא ברהבתנות, רק בכבוד . לא לחטט בפחי אשפה, לא לוותר על מזון או תרופות או חשמל או מים רק לחיות בכבוד.

לא להשאיר אותם לבד - צילום: רפי מיכאלי

מסתבר שאת בנימין נתניהו זה לא ממש מעניין, אדם העומד ב-4 חקירות פליליות במקביל שרובן ככולן עוסקות בכסף, כסף שהוא מואשם שהכניס לכיסו או לכיסם של מקורביו, או טובות הנאה שקיבל שלא כדין. אדם המוגן על ידי מערכת מסואבת אותה בנה והרכיב במו ידיו ושיבץ בה את יהלומיו השחורים משחור. כשאדם זה קובע את גורלם של אלו, שנידונו להיות מוגבלים פיזית לכל חייהם, לחיות בשולי החברה האנושית שבמילא איננה יודעת לקבל את השונה. כשנוכל וגנב קובע שהללו יחטטו בפחי האשפה בכדי לחיות, זה הזמן לערוף את ראשו.

להיות נכה איננה בחירה זו מכת גורל, נכה לעולם לא יהיה "עשיר" אבל הוא תמיד יהיה נכה, מוגבל, חסר כלים בסיסיים שלאדם רגיל נראים מובנים מאליהם. עבור נתניהו וממשלת ישראל הנכים הם עוד חוליה חלשה בתורת הגזע היהודי. נזרוק אותם לשלג למות, הרי כך בדיוק אנחנו עושים לניצולי השואה.

יוקר המחיה במדינת ישראל מחייב השוואת קצבאות הנכים לשכר המינימום, שגם הוא נקבע לפי אותו עקרון של "חיים בכבוד", נכון להיום קצבאות הנכים הקשים מגרדות את חצי שכר המינימום פירושו של דבר ויתור על חצי מצרכיהם הבסיסיים של בני אדם רגילים, בריאים. ההבטחה להעלאה של 500 ש"ח בסדרה של פעימות שתתחלנה ב-2018 (לך תדע אולי עד אז אף אחד לא ישים לב וגם את הכסף הזה תגלגל ממשלת נתניהו לכיסם של מקורביה). ואז בא נתניהו ומודיע שההעלאה הפתטית הזו מיועדת בכלל עבור נכים 90 אחוז ומעלה.

אני כבר לא מדבר על מידת הרחמים, מדינת ישראל הוכיחה שעם ישראל לא רק שאיננו רחמן הוא אולי אכזר מכל עם אחר. סבל, עוני, כאב, לא נוגעים בו כהוא זה. ממשלת ישראל בראשות הנוכל נתניהו, המציאה מחדש את המילים: חוצפה, אכזריות, לעג לרש, והציבור שותק כמו דג.

מדוע צריכים הנכים להאבק בגופם ללא תמיכה פיזית של הציבור? מדוע שוטרים במדים עם מגן דויד כחול על חולצותיהם, מתנהגים כמו עונדי צלבי קרס אל אלו שהגורל התאכזר אליהם? ואיש לא עומד לצידם של מוכי הגורל.

ממשלת נתניהו צריכה ללכת, ולא זה לא יקרה בבחירות, כי רוב עם ישראל מעדיף להמשיך להתאכזר: לנכים לניצולי שואה, לערבים, לבדואים, לכל מי שחס וחלילה מעז לדרוש את זכויותיו הבסיסיות במדינה מתוקנת. זה יקרה רק במהפיכה. מלחמת אחים? לאו דווקא. אחרי הכל האם יש מישהו כאן שרואה בצד השני בן משפחה? סילחו לי אבל החמדנים הללו, הנוכלים האכזריים, משלחי הקלגסים אינם קשורים אלי,

לנתניהו יהיו 9 צוללות לצורך המכה השניה (אם לא הבנתם מה שמשמעות אז בקצרה: ביום בו תושמד מדינת ישראל בפצצת אטום, ישוט לו נתניהו עם פמלייתו בצוללת וישמיד ממנה את מה שנשאר (אם ישאר) משאר העולם). אתם מבינים? נתניהו מתכוון להישאר בחיים אחרי מכה גרעינית ומוכן להשקיע בזאת מיליארדים (פלוס מינוס כמה מאות מיליונים לבן הדוד החביב) אבל לא יתן זכות קיום בכבוד לאזרחיו. ואם הם נכים? על אחת כמה וכמה, שיחטטו בפחים. גם להיטלר היה כמה רעיונות לגבי אלו שאינם מושלמים פיזית.

מאבק הנכים הוא המאבק של כולנו איש איננו יכול לומר בוודאות שגורלו שפר עליו וכך ישאר לנצח. כל אחד ואחד מאיתנו נמצא יום יום בסכנה שתביא אותו לקטגוריה של נכה. 60 אחוז, 80 אחוז 90 אחוז… זה באמת לא משנה כי נכה, כל נכה בלי יוצא מהכלל זכאי לחיות בכבוד, ונתניהו מונע זאת. ולאלו שמאמינים בטפשוטם בחמלה היהודית, נסו להוציא כמה שקלים מכיסם של העלוקות  לובשי השחורים למטרה נאצלת כלשהי.

החמלה היהודית מתה עם ממשלת נתניהו. אם בכלל היתה בחיים אי פעם,  עוד מיתוס שמרחו אותנו בו כל השנים. יהודים רחמנים? איפה? תראו לי !

 

 

 

 

 

 

1 Comment

  1. YAEL BRONS
    28 ביוני 2017 @ 12:39

    החמלה היהודית מתה עם ממשלת נתניהו. אם בכלל היתה בחיים אי פעם, עוד מיתוס שמרחו אותנו בו כל השנים. יהודים רחמנים? איפה? תראו לי !נסה לבדוק היכן חנויות של צדקה שמוכרות מוצרים בזיל הזול לנזקקים כל בתי התמחוי יד שרה זק"א וכל מחלקי חבילות המזון ללא הפרד בין חרדי ללא חרדי – ברוך השם שעם ישראל ביישנים רחמנים וגומלי חסדים ואילו נמצאים בכל שכבות העם – אז בבקשה לבדוק ואיחולי הכנים לכל חולי עמו ישראל ולכל הנזקקים שהשם הטוב ירפא אותנו רפואה שלימה רפואה נפשית פיסית רוחנית כלכלית ואינטימית ובשורות טובות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן