Skip to content

בצריכה מתמדת: קיץ על המדף (1)

חמישה מוצרים שהושקו במיוחד לכבוד העונה החמה, אשר עברו בדיקה מקיפה, מקבלים את הבמה במדור הזה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רגעי הקיץ של קלינקס מבית קימברלי-קלארק

החברה השיקה מהדורה קייצית של מותג הטישו הידוע, ומאחר ומדובר בטישו, השינוי נמצא באריזה. כלומר, הטישו הוא אותו טישו, ורק האריזה השתנתה, וכוללת הדפסים צבעוניים של ארטיקים ואבטיחים. העיצוב חביב ובהחלט קייצי, אנו רק תוהים איך זה להשתמש בטישו הזה בזמן שפעת קייצית, בה אי אפשר ליהנות מהאבטיחים והארטיקים.

כ-11.9 שקלים לשלישייה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: קלינקס

מוצרים נגד יתושים של אנתוש מבית ספירה

ליין המוצרים של המותג התרחב לקראת הקיץ עם שני מוצרים חדשים – תחליב ייעודי לילדים ותינוקות וספריי למבוגרים המיועד להתזה על העור. שני המוצרים, יש לציין, מועשרים בקמומיל המיועד להרגיע את העור. אנו ניסינו את הספריי למבוגרים, שההתזה הנוחה שלו שימה אותנו בכך שהנוזל הותז בקוטר רחב יחסית ולא השאיר תחושה של דביקות על העור. הריח בין נסבל לנעים, תלוי את מי שואלים, ובעוד שההגנה שהוא מספק טובה, לא ראינו שתוספת הקמומיל עושה משהו לעור.

12.9-14.9 שקלים ל-50/70 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות.

צילום: יח"צ

Casting SunKiss Jelly של לוריאל פריז

המוצר הזה אמור לעשות לשיער את מה שהשמש עושה לו באופן טבעי – להבהיר אותו. זה קורה הודות לג'יל המכיל רכיבים שונים, בהם שמן קמיליה, אותו מוסיפים לשיער והוא מיועד לשימוש ללא שטיפה. הג'ל, שאינו מכיל אמוניה לשמחתנו, מותיר את השיער נעים למגע והכי חשוב – הוא מבהיר אותו, בכל פעם עוד קצת, עד מידה נראית לעין של הבהרה (עד 2 טונים לפי החברה), כל עוד עושים מה שצריך לעשות – לחשוף את השיער עם הג'ל לפן חם או לשמש. אז מה ההבדל בינו לבין החשיפה הטבעית לשמש – מידת ההבהרה ברורה יותר, אחידה, וניתנת לשליטה, הודות לעובדה שהמוצר נמכר בשלוש גוונים בהתאם למידת הבהירות המבוקשת. עוד חשוב לדעת כי המוצר מיועד למי שהשיער שלה אינו כהה יותר מצבע חום בהיר, ורק לשיער שלא עברה צביעה.

49.9 שקלים, 39.9 שקלים במחיר השקה. להשיג ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות.

צילום: יח"צ חו"ל

טפטפים בייבי-באזז של כצט

סדרת מוצרים חדשה זו מיועדת, כפי שאפשר להבין מהשם שלה, לפעוטות. מדובר בסדרה הכוללת שלושה מוצרים, המכילים שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום, ואינה מכילה פרבנים, SLS או חומרי הדברה. המוצרים מיועדים פעוטות מגיל 3 חודשים ומעלה, כולל לאלו שהעור שלהם רגיש, ואפשר לבחור בין רול און, מגבונים או תערובת שמנים ארומטיים לסביבה הפעוט. המוצרים שניסינו עשו היטב את העבודה, במיוחד המגבונים, שהיה קל לפתוח אותם ולמרוח את החומר הפעיל שיש בהם, הריח שלהם נעים במיוחד, והם סיפקו הגנה יעילה מאוד.

19.9-29.9 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

צילום: אפרת אשל

TITANIUM BLUE של טיטניום מבית קוסמופארם

הדאודורנט החדש של המותג מיועד, כמו כל הקודמים לו, לגברים. זה מבוסס על תווי הריח של הדרים ועצים אציליים, והתוצאה מתאימה מאוד לעונת הקיץ הודות לרכיב ההדרי שיש בעצים. עם זאת, הריח שלו עז יחסית, בדומה לכלל המוצרים בסדרה, ומבחינה זו הוא לא יתאים לכל אחד.

כ-14.9 שקלים ל-180 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן