Skip to content

אב ובנו התעללו פיזית, נפשית ומינית בילדות המשפחה ונעצרו

בהליך מהיר הוצאו 2 אחיות בנות 9 ו-10 מביתן במזרח ירושלים לאחר שגורמי רווחה בבית ספרן נחשפו למסכת ההתעללות הפיזית והמינית כלפי הילדות. אמן סיפרה כי ברחה מביתה ושבה לשטחים ונאלצה להשאיר את בנותיה ברשות האב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי אחיות בנות 9-10 הוצאו אתמול מביתן בעקבות חקירת משטרה שחשפה כי עברו מסכת התעללות פיזית מצד אביהן והתעללות מינית מצד אחיהן. האב ובנו נעצרו, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום.
בתחילת השבוע פנו שתי הילדות לגורמי הרווחה בבית ספרן וסיפרו כי אביהן בן ה-41 מתעלל בהן נפשית ומכה אותן מזה תקופה ארוכה ואחיהן בן ה-20 מבצע בהן מעשים מגונים.  אנשי הרווחה פנו מיד למשטרת ירושלים ובחקירת חוקרי נוער וילדים של משרד הרווחה יחד עם אנשי הרווחה עלה אימות לכך כי בנוסף להתאכזרות האב כלפי בנותיו, אחיהן מבצע בהן מעשים מגונים.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

חוקרי המשטרה גבו עדות מאמן של הבנות , תושבת שטחים, שסיפרה כי עזבה את ביתה במזרח ירושלים לפני כשנתיים וחזרה להתגורר בשטחים וכי הילדות נותרו בחזקת האב שסירב להעבירן לרשותה. לאחר תיאום עם המשטרה הוצאו הבנות מבית האב והועברו לטיפול גורמי הרווחה.
במקביל לכך נעצר האב ובנו והובאו לחקירה בתחנת שלם שבעיר. היום יובאו השניים להארכת מעצרם בפני בית המשפט.
במשטרה ציינו כי "מדובר באירוע קשה בו שתי האחיות המתגוררות ללא אימן בבית האב במזרח ירושלים, עברו התעללות קשה , פיזית ומינית, בתוך ביתן וכי שיתוף הפעולה המידי של המשטרה והרווחה גדע את מסכת הפגיעות הממושכת והביא למעצר החשודים."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן