Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 07 ביולי, 2017

בתים במיליון דולר 9, שלום קוראים לי דוריס, דוקטור סטריינג'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 בתים במיליון דולר 9 | 9 Million Dollar Listing, ערוץ החיים הטובים

ריאליטי נדל"ן. מעקב מרתק אחר חייהם המקצועיים והאישיים של ארבעה מתווכים בבוורלי הילס ובמליבו. כיאה לסביבת עבודתם, הארבעה עסוקים במכירת נכסי פאר עוצרי נשימה לאצולה הקליפורנית ולעשירי העולם.

21:30 שלום, קוראים לי דוריס | Hello, My Name Is Doris, ערוץ Yes1

קומדיה רומנטית. דוריס היא ניו יורקית בת 60 אשר העבירה את רוב שנותיה בלטפל באמה ופחות בלדאוג לעצמה. בעקבות סדנה לעזרה עצמית, היא מחליטה לראשונה בחייה לעשות את שעל ליבה ולחזר אחר העובד החתיך והמאוד צעיר שהצטרף למשרדה, למרות הרמת הגבות מכל חברותיה. שחקנים: סאלי פילד, מקס גרינפילד ("הבחורה החדשה"). במאי: מייקל שואוולטר. ארה"ב, 2015. סרט עצמאי, קטן וחמוד, שמצליח בזכות הקסם המיוחד של סאלי פילד. ציון: 

22:00 דוקטור סטריינג' | Doctor Strange, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד

אקשן מבית מארוול. מנתח מוח מבריק ויהיר עובר תאונה שפוגעת קשות בתפקודו. חיפושיו אחר פתרון לגופו הרצוץ מובילים אותו לקצה העולם, למנזר המתמחה באמנות הכישוף, בדיוק כאשר אחד המכשפים החזקים יותר מחליט למרוד ולהשתמש בכוחותיו לרשע. שחקנים: בנדיקט קמברבאץ', צ'יווטל אג'יופור, רייצ'ל מק'אדמס, טילדה סווינטון, מדס מיקלסן. במאי: סקוט דריקסון. ארה"ב, 2016. הטריפ ההזוי של השנה. מעל כל הקצפת, הוסיפו את הדובדבן המכונה קמברבאץ', שבהחלט מעלה את הרף בכל מה שאפשרי באמנות הפנטזיה המבוססת על קומיקס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן