Skip to content

דיווח ראשוני – מטה הנכים בישראל: הפכנו היום לפנתרים השחורים

עשרות נכים התפרצו לצומת רעננה כפר סבא, חסמו את הצומת והדליקו צמיגים. "מהיום הסרנו כפפות", הודיעו הנכים והסבירו כי מעתה גם הם פנתרים כדוגמת הפנתרים השחורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמה עשרות נכים, פעילי מטה המאבק בהגדלת שכר הקצבה לשכר המינימום והטבות נוספות, סגרו הבוקר (ראשון) את צומת רענה כפר סבא, הדליקו צמיגים על פני הכביש וחחוסמים בשעה זו את הכביש. תור מכוניות ומשאיות הצטבר בטור אחד גדול תוך דקות ספורות.

החלו לעשות שרירים. הנכים חוסמים את הצומת הבוקר
החלו לעשות שרירים. הנכים חוסמים את הצומת הבוקר

אנחנו דורשים צדק לנכים" קרא ארז קשקש ממובילי המאבק. "אנחנו דורשים מהמנהיג שהפסיק להנהיג להתערב בהחלטה אחת ולהפסיק למנוע מאיתנו את מה שמגיע לנו על מנת לחיות בכבוד", הסבירה נעמי מורביה, יו"ר מטה מאבק הנכים. ועוד: "נתניהו צריך להפסיק לחבל בכל מה שאנחנו תובעים ולהורות לאוצר לשלם לנו מייד את שכר המינימום", אמרה מורביה.
הנכים הפכו לפנתרים, הסבירו המוחים. קיבלנו עידוד ותמיכה מהפנתרים השחורים שידעו ויודעים להילחם על המגיע להם.

צומת רעננה כפר סבא הבוקר
צומת רעננה כפר סבא הבוקר

מהמשטרה נמסר כי "כביש 4 לדרום ממחלף בצרה נחסם לתנועה בעקבות "הפגנת הנכים" " וקראה ל "ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לצירים אלו ולבחור בדרכים חלופיות". נכון לרגעים אלו נמנעת המשטרה מלפנות את הכביש, להתעמת עם הנכים ולעכב או לעצור את המוחים, כפי שעשתה זאת בפתח תקווה מול מוחי מוצאי השבת כנגד אביחי מנדלבליט.
תוך כך צומת רעננה צפון לבאים מכיוון צפון – נחסמה כאמור בשל הפגנת הנכים. הפקק מתחיל מאבן יהודה על כביש 4.

בהמשך נמסר מהמשטרה כי " נתיב אחד מתוך שניים נפתח לתנועה. שוטרים במקום פועלים להכלת אירוע המחאה בצד מתן אפשרות מעבר למשתמשי הדרך."

צומת רעננה כפר סבא - הפגנת הנכים
צומת רעננה כפר סבא - הפגנת הנכים

3 Comments

  1. בילעם
    11 ביולי 2017 @ 13:09

    תנו לנכים מבוקשם,ממשלה שלא דואגת לנכים סופה להיעלם.

  2. מוטי
    9 ביולי 2017 @ 16:30

    נתניהו הוא פרעה המודרני
    אני גם מתפקד ליכוד אולי אצביע נגד נתניהו בבחירות

  3. נ.ו
    9 ביולי 2017 @ 11:41

    נהנתניהו לא סופר ממטר את הניזקקים ממרומי השמפניה וגלידות הפיסטוק ,על חשבון וניצול האזרחים בצורה חזירית . הגיע הזמן לשלוח אותו הביתה שיבזבז את כספו ולא את כספי האזרחים הוא ושרהלה. כבוחר ליכוד לשעבר אני מתביש ומצפה להחלפת האגואיסט נהנתניהו ,כזה שמקשיב ומתחשב לרחשי הציבור ,הגיע הזמן שיקח את רגליו ויעוף ממנעמי השלטון.זהו שנאמר דברים שרואים מכאן(הניזקקים הנכים וכול האוכלוסיות החלשות)לא רואים משם .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן