Skip to content

פיגוע רצחני: מחבל רצח 3 בני משפחה בהתנחלות נווה צוף חלמיש

סמוך ל21:30 חדר מחבל בן 20 לבית משפחה בהתנחלות ודקר 4 בני משפחה. 3 מהם נהרגו ואישה אחת הובהלה לבית חולים שערי צדק. "אני בן 20 ויש לי הרבה חלומות ... אני אוהב את החיים...אבל אין חיים אחרי מה שרואים במסגד אלאקצה ורצח הנשים והצעירים", "יש לי רק סכין , איפה שאר הצעירים שיש להם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

3 בני משפחה,  2 בני 60 ו 40 ואישה נוספת בת 60, נרצחו בליל אמש (שישי) בידי מחבל שחדר לבית בהתנחלות נווה צוף חלמיש שליד רמאללה. שכנם, חייל בחופשה, שמע את הצעקות הבוקעות מהבית, רץ לבית והצליח לירות במחבל . אישה נוספת בת 68 נפצעה קשה והובהלה לבית החולים שערי צדק והוכנסה מיד לניתוח.
מתחקיר ראשוני עולה כי המחבל, עמר עבד אלג'ליל אלעבד מהכפר כובר הסמוך לרמאללה חדר ליישוב בסמוך לשעה 21:30, פרץ לבית ודקר את הארבעה. שכן, שהוא חייל יחידת עוקץ בחופשה, שמע את הצרחות מהבית – ומיהר למקום וירה במחבל. המחבל נפצע קשה והועבר מאוחר יותר לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהוא במצב קשה.

זירת הרצח (צילום: דובר צה"ל)
זירת הרצח (צילום: דובר צה"ל)
המחבל - עמר עבד אלג'ליל אלעבד
המחבל - עמר עבד אלג'ליל אלעבד
פוסט המחבל בדף הפייסבוק
פוסט המחבל בדף הפייסבוק

קודם לפיגוע הרצחני פרסם אלעבד פוסט בדף הפייסבוק שלו ובו כתב: "אני בן 20 ויש לי הרבה חלומות ואני מאמין יתגשמו . אני אוהב את החיים ואוהב לשמח אחרים, אבל אין חיים אחרי מה שרואים במסגד אלאקצה ורצח הנשים והצעירים", "יש לי רק סכין , איפה שאר הצעירים שיש להם נשק לשימוש רק בחתונות", "מבקש ממשפחתי שיסלחו לי.. אני יודע שלא אחזור, אני בדרך לגן עדן", "תכניסו אותי לקבל של יאסר ערפאת עם הסרט (סימן) של גדודי אלקסאם".
בארגון החמאס מיהרו לפרסם: "מברכים על הפיגוע: "תגובה טבעית להסלמה באל-אקצה" ".
תוך כך עצרו כוחות הביטחון עצרו פלסטיני נוסף שנעצר בסמוך לגדר ההתנחלות בחשד שהיה מעורב בפיגוע הרצחני הפלסטיני שנעצר הועבר לידי שירות הביטחון הכללי.

סריקות ליד ההתנחלות
סריקות ליד ההתנחלות

כונן מד"א, חובש רפואת חירום אהוד אמיתון, טיפל בפצועי הפיגוע סיפר:  "מדובר באירוע קשה מאוד, כשנכנסנו לבית ראינו ארבעה פצועים שוכבים כשהם סובלים מפצעי דקירה. שלושה מהפצועים היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים, וביצענו בהם פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך כדי שימוש בתרופות. פצועה נוספת, בת 68, הייתה בהכרה וסבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון. היא טופלה בשטח ופונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

1 Comment

  1. גורן
    22 ביולי 2017 @ 9:05

    בשמאל חושבים שרק נצא מהשטחים הטרור יפסק ונחיה בגן עדן עזה נתנה לנו את התשובה גם אם נברח מהשטחים הטרור האסלאמי ירדוף אותנו אנחנו עצם בגרון העולם האסלאמי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן