Skip to content

הזמר אמיר פרישר גוטמן נאבק על חייו לאחר שטבע בחוף לא מוכרז בעתלית

אמיר הגיע הבוקר עם בני משפחה וחברים לחוף ולאחר שנכנס עם אחייניתו בת ה 5 וחברת משפחה נוספת לים, נסחפו בעין הגלים הסוערים. האחיינית והחברה ניצלו וגוטמן שבלע כמויות אדירות של מים הוחש לבית החולים. "לפני זמן קצר הועבר למחלקת טיפול נמרץ נשימתי שם נמשך הטיפול בו - מונשם מורדם. מצבו מוגדר קשה מאוד", נמסר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הזמר אמיר פיי. גוטמן ( 41) טבע הבוקר בחוף עתלית  שבחיפה , הובהל לבית החולים רמב"ם ולאחר טיפול הובהל לטיפול נמרץ נשמתי, מורדם ומונשם ונאבק על חייו.
על פי דברי המשטרה גוטמן, הגיע הבוקר לחוף עתלית עם בני משפחה וחברים ונכנס לשחות עם אחייניתו בת ה 5 וחברה נוספת בחוף שאינו מוכרז. גל סחף את השלושה וחבורה של גולשים הספיקה להציל את הבנות. "האזרח אותר מאוחר יותר והובהל לבית החולים  כשהוא במצב אנוש", לשון ההודעה.

אמיר פיי גוטמן - צילום מדף הפייסבוק
אמיר פיי גוטמן - צילום מדף הפייסבוק

פאראמדיקים מד"א אסף דיין ומרק קוזמנקוב שהגיעו אליו סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו בחוף על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים והחלו לבצע פעולות החייאה בסיסיות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה, מתן שוקים חשמליים וטיפול תרופתי, לאחר טיפול בשטח העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו ". מרמב"ם נמסר תחילה כי כי גוטמן הגיע במצב קשה מאוד והוכנס מיד להחייאה בטיפול נמרץ. לאחר מכך נמסר כי "הוא טופל במשך שעתיים בחדר הלם ברמב"ם ולפני זמן קצר הועבר למחלקת טיפול נמרץ נשימתי שם נמשך הטיפול בו – מונשם מורדם. מצבו מוגדר קשה מאוד".

"היינו בחוף בעתלית", כתבה חברתו מיכל אמדורסקי בדף הפייסבוק שלה, "הים אכזרי היום – גלים, סחף ובורות. אמיר נכנס עם אחייניתו שחר למים, ותוך שניה הם נסחפו. הוא החזיק את האחיינית מעל הים כדי שלא תטבע, והגיע לאפיסת כוחות. ג'פרי בעלי ועוד שני בחורים עם גלשנים נכנסו למים כדי להוציא אותם. אמיר בלע הרבה מים, ושחר גם. היא בסדר ונמצאת כרגע במיון, והוא מונשם".

בתחילת החודש הגיש פיי גוטמן תביעת ענק על סך יותר משני מיליון שקלים נגד בית החולים איכילוב, לאחר שאובחן כחולה בלימפומה מסוג T-cell. אבחנה  שהובילה לטיפולים כימותרפיים ואחרים.  "בעקבות מסכת התנהלות רשלנית ופזיזה אובחן התובע כמי שחולה בסרטן אגרסיבי ומתקדם לכאורה מסוג, T-cell lymphoma כאשר בפועל לא מיניי ולא מקצתיי: התובע לא לקה כלל במחלה זו, ברם בשל התנהלות הנתבע 1 (בית החולים) הוא אובחן כמי שחולה במחלה קשה זו, והוא נאלץ לעבור במשך ארבעה חודשים טיפולי כימותרפיה קשים, אשר הותירו בגופו ובנפשו נזקים קשים ובלתי הפיכים", נכתב בכתב התביעה.  לפי כתב התביעה, סך כל נכויותיו הפיזיות בעקבות השתלשלות האירועים עומד על 54% לצמיתות, נכויותיו הנפשות על 30% לצמיתות ונכויותיו העצביות על 30% לצמיתות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן