Skip to content

נקבע מותו של אמיר פרשיר גוטמן

אמיר פיי גוטמן הלך לעולמו, כך נמסר לפני זמן קצר. בהצהרה שנמסרה קודם לכך בבית החולים רמב"ם בחיפה נמסר כי אפסו סיכוייו של האמן והזמר לשרוד. בני משפחתו ובן זוגו נמצאים ליד מיטתו כשהוא עדיין מונשם כשעה לאחר מכן נמסר על מותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תמונת יח"צ
תמונת יח"צ

"הנהלת רמבם מודיעה בצער רב שלמרות כל המאמצים הרפואיים נקבע מותו של אמיר פרישר  גוטמן. תנחומינו למשפחה", נמסר היום (ראשון) מהנהלת בית החולים רמבם בחיפה. כשעה קודם לכן מסר ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית החולים, בבית החולים כי "אין יותר סיכויי הישרדות, מיצינו את היכולות הטיפוליות" – בהתייחסו למצבו הרפואי של אמיר פרישר גוטמן. בהצהרה לתקשורת אמר הלברטל כי "אין שינוי בסטטוס – כלומר, לא נקבע מוות". הוא הוסיף שבני משפחתו של פרישר גוטמן נמצאים לצדו, וכי הוא מונשם ולבו עדיין פועם. "הוא קיבל מגוון גדול מאוד של טיפולים בניסיון להציל אותו, אבל אין יותר אפשרות לעשות שום דבר", אמר.


אמיר פיי גוטמן טבע אתמול (שבת) לאחר ששהה בחוף לא מוכרז בסמוך לעתלית. הוא נכנס עם אחייניתו הקטנה וחברת משפחה נוספת לים והשלושה נסחפו. חברתו הקרובה מיכל אמדורסקי סיפרה כי הוא הניף מעל ראשו את אחייניתו וגולשים שהיו באזור הצליחו למשות מהמים את האחיינית והאישה הנוספת. הוא נמשה מהמים ללא דפק וללא נשימה. צוות מד"א החישו לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק, תוך ביצוע פעולות החייאה. בבית החולים הצליחו להחזיר לו את הדופק, ובבית החולים הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ נשימתי כשהוא מורדם ומונשם. בן זוגו ינאי פרישר נמצא עדיין בבית החולים, ולצדו גם חברים ובני משפחה נוספים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן