Skip to content

לילות "חמישי ב-T" מרעננים במוזיאון תל אביב

לילות חמישי ממוזגים מוצעים בהפנינג הקיץ של מוזיאון תל אביב לאמנות: סיורים, סדנאות, הרצאות, קולנוע, וידאו, מחול, מיצגים ומופעים - החל מה-3 לאוגוסט מהשעה 21:00 ועד חצות. הכניסה חופשית למוזיאון ולכל האירועים. שווה להתנסות!
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מוזיאון תל אביב לאמנות ובית האופנה קסטרו משיקים זו השנה השלישית את אירועי חמישי ב־T, ומזמינים את הקהל הרחב ליהנות מהפנינג אמנות עשיר ותוסס. בכל ערבי חמישי במהלך חודש אוגוסט, החל מהשעה 21:00 ועד חצות, ייפתחו שערי המוזיאון לקהל הרחב בחינם. המבקרים מוזמנים לבקר בתערוכות, להשתתף בסיורים ובהדרכות, לקחת חלק בסדנאות הדפס על חולצות, לצפות במיצגים ובהופעות מחול וליהנות מהרצאות, סרטים, וידאו ארט, מוזיקה ועוד.

צילום - יערה אורן

השנה תושק קולקציית קפסולה של חולצות T שתוקדש להדפסים של האמן זוכה פרס ישראל לפיסול יגאל תומרקין. חנות הפופ־אפ הייחודית שבה יימכרו החולצות תפעל במוזיאון תל אביב במהלך אוגוסט והיצירות המקוריות תוצגנה בתערוכה " T-art המקור: יגאל תומרקין".

צילום יערה אורן

ערבי חמישי ב-T יוקדשו כל שבוע לתערוכה נבחרת במוזיאון ותכני האירועים והמופעים יתקיימו סביב נושאים שונים מעולם האמנות.

צילום יערה אורן

חמישי, 3.8 – יוקדש לתערוכה "אסיף" – הסוקרת עשור לפרס רפפורט היוקרתי, הניתן מדי שנה לאמן ישראלי בכיר וצעיר. התערוכה מציגה שלל עבודות של כל אמן אשר זכה בפרס. התוצאה יוצרת מראה לאמנות הישראלית לדורותיה ותכני הערב יוקדשו לנושא "מוקדם ומאוחר באמנות".

חמישי, 10.8 – יוקדש לתערוכה "קולקטיב" – תערוכה משותפת ראשונה של כל אוצרי מוזיאון תל אביב לאמנות, החושפת את האוסף העשיר והייחודי של המוזיאון מזוויות שונות ומרתקות. כל אחד מהאוצרים בחר להציג סיפור אחד מתוך האוסף. הנושא יהיה "אוצרות ואוספים" והאוצרים ינחו את המפגשים ויעניקו הצצות אל מחסני המוזיאון ויתקיימו מפגשים עם האנשים שמאחורי הקלעים. סדנת הערב- הדפסה על חולצות מאובייקטים שונים שיהיו מונחים על שולחן גדול, בו כולם ישבו יחד ליצור.

חמישי, 17.8 – יוקדש לתערוכה "אדום על צהוב" – עשרות יצירות מופת השייכות לאחד מהאספנים הגדולים בעולם האמנות אשר השאיל למוזיאון תערוכה שלמה של אמנות מודרניסטית לאחר המלחמה. נושא הערב יוקדש למודרניות ומודרניזם באמנות ובכלל. הערב יכלול הקרנות של סרטי art21,  סיורים בהדרכת סוזן לנדאו מנכ"לית המוזיאון והרצאות המוקדשות לאמנית לואיז בורז'ואה.

חמישי, 24.8– הערב האחרון יוקדש לתערוכה "קומפוזיציות לזמן חלל", המפגישה בין אמנים ויזואליים ומוזיקאים. הנושא יהיה "אמנות ומדיות שונות" ובמוזיאון יציגו מגוון רחב של אמנויות: מהנחיית וידאו קליפים עם בועז כהן, דרך מיצב סאונד בקולו של תומרקין ועד סיורים עם מוזיקאים עכשוויים.

לרשימת האירועים המלאה:  www.tamuseum.org.il
מוזיאון תל אביב לאמנות, שדרות שאול המלך 27, תל אביב

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן