Skip to content

'איב רושה'- סוד היופי- פותח סניף בצפון

קסטרו השיקה את סניפה העשירי של מותג הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור הצרפתי 'איב רושה', הסניף הראשון בחיפה והקריות, 'איב רושה' מוצרים טבעיים המכונים קוסמטיקה בוטנית" ועשויים מתמציות צמחים טבעיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בסוף השבוע ( 27.7 ) התקיים ערב השקה חגיגי ומרשים, למותג העל לקוסמטיקה בוטנית 'איב רושה' בקריון, בהפקת אלירן ברדוגו בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי. זהו סניף ראשון בצפון, האורחים נהנו מהרצאתה, של גליה תורן חן מערוץ 10, אודות סודות היופי ופיתוח המותג, ניתנו אבחון עור וייעוץ בחנות וכן הטבות מיוחדות ומתנות לרגל ההשקה.
אני שמאוהבת במוצרי 'איב רושה', ושמחתי שהגיעו לקרבת מגורי במקום הכי נגיש לצפונים, קריון קרית ביאליק, רוב מוצריה של חברת איב רושה, מכילים עד 100% רכיבים צמחיים, טבעיים, מוצר אשר בסיסו מופק מצמחים טבעיים. המרכיבים הבוטניים מקורם בצמחים כגון פרחים, פירות, זרעים, עלים, עשבי תיבול או שורשים. מרכיבים אלו מבודדים מהצמחים ונרקחים לידי מוצרים בהתאם לסגולותיהם. אם כי היא מוכרת גם מוצרים, כמו לקים, שרוב הרכיבים בהם אינם טבעיים. החברה מייצרת ומשווקת בין היתר: קרמי אנטי אייג'ינג שדורשים מחקר של שנים, כמו גם מוצרי טיפוח לגוף שמכילים פירות ושמנים אתריים וכן מוצרי איפור, בשמים, שמפו וסבונים.
'איב רושה' הוא מותג משפחתי, בינלאומי הנמכר ב-90 מדינות ב-4,000 חנויות ברחבי העולם.
את האורחים  קדם בופה שופע טוב של מיני גלידות וקינוחים מבית ביסקוקיט, דוכן שתייה קרה וחמה וכן שולחן עם מגוון עצום של פירות.
כבדו בנוכוחתם בהשקה גבי רוטר מנכ"ל ובעלי "קסטרו", מנכ"לית 'איב רושה' אורית מלובנציק ומנהלת הסניף בקריון סופיה שייר.
באירוע נצפו כל הברנג'ה הצפונית:יו"ר מעגל נשים קריות ואשת החברה צילה ברוך, המעצבת ליאת אוטמזגין, איש התקשורת ויחצנות כרמל שבתאי ובנה אורי שבתא דובר עיריית קריית מוצקין, מעצב השיער יוסי סרור, אשת הפרסום סימה אביהו, המיסטיקאית שלי זיו, מיכל מאי מנהלת השיווק והפרסום של הקריון, הסייפית דלילה חטואל, אושרת שטיין, אורטל אולמן, ג'ניפר ווקר, אשת הפרסום סימה אביהו, עופר לוין, מירה בורג, עדי מאייר, אורי שבתאי, אפרת ויזל, יונית שריקי, מירה קבליק, , לאה שלם ואחותה דפנה נוסים שהגיעה לביקור מארה'ב , עופרה שי, יורם מארק-רייך ודינה רפאל, רונית קיטאי, רחלי בן גלים, ורדית שטרנבך, ארז הרוש, שרה איקו, יפה גביש, לאלי נחמה, שרית יוכפז, לימור גרובר, נאווה חן, שמעון בן עמי, נדב שהרבני וסמדר פישלר.

'איב רושה' המוצרים
'איב רושה' המוצרים (צילום:שי שבירו)

'איב רושה' לאתר החברה
https://www.yvesrocher.co.il/

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן