Skip to content

פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי בנגב

כ-16 כדורים פורחים בשלל צבעים וצורות מרחבי הארץ והעולם, צניחה חופשית צנחנים מכדור, מופע לילה מרהיב, מופע קרקס אווירי, מטסי אולטרה לייט, מופעים והפעלות לילדים, זיקוקי דינור ועוד. 10-11 באוגוסט בגן לאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גם השנה, עמותת תיירות שקמה בשור מפיקה את אחד האירועים הצבעוניים בארץ, פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי. במהלך ימי הפסטיבל, כ-16 כדורים פורחים מרהיבים וייחודיים יכסו את שמי צפון הנגב ויהוו חלק מחגיגה משפחתית עם שלל פעילויות ומופעים מרהיבים. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 10-11 באוגוסט בגן הלאומי פארק הבשור (אשכול) בצפון הנגב. לפסטיבל יגיעו טייסי כדורים פורחים מרחבי העולם, שיחברו לטייסים מקומיים וימריאו למטס כדורים פורחים מרהיב ויצבעו את השמיים בשלל צבעים.

פסטיבל כדורים פורחים (צילום : רפי קורן)
פסטיבל כדורים פורחים (צילום :רפי קורן)
כדור פורח "וינסנט ואן גוך" (צילום: יח"צ)

בשעות החשיכה יתקיימו מספר מופעים עוצמתיים וסוחפים: "בקצב האור" – אומני פירומניה כובשים את הבמה במופע אנרגטי המשלב תיפוף, מחול להטוטנות ואקרובטיקה. זהו מופע עתיר דמיון ואפקטים. האומנים רוקדים עם חליפות לדים מתוכנתות ומתופפים על תופי אור מיוחדים. כלי להטוטים ממוחשבים שנבנו במיוחד עבור המופע יוצרים הולוגרמות שמרחפות באוויר ממלאות את הבמה בקליידוסקופ מרהיב של אור וצבע.  שיאו של הערב במופע NIGHT GLOW מרהיב, בו הכדורים מחוברים לקרקע ולצלילי מוסיקה קצבית נדלקת בהם אש בשלל צבעים – חוויה ייחודית ויוצאת דופן המרתקת את הקהל. עם שחר, יוכל הקהל לחזות בתהליך ניפוח כדורי הענק על גבי הקרקע והפרחתם לאוויר במפגן צבעוני ומרגש.

פסטיבל כדורים פורחים (צילום: רפי קורן)

עם עליית הכדורים לשמיים, 2 צנחני BASEJUMPING שמגיעים לפסטיבל במיוחד מהולנד יקיימו צניחה  עוצרת נשימה מגובה נמוך מכדור פורח מגובה של 120 מטר בלבד!

האירוע כולל גם לינת שטח חווייתית ופעילויות, בריכות שכשוך ודמויות שטח שישעשעו את הילדים.

בין הכדורים הפורחים שיעלו לאוויר ניתן לראות את הבלון "ואן גוך" אחד מהבלונים המפורסמים בעולם שמעיר לחיים את דיוקנו של האומן ההולנדי המפורסם וינסנט ואן גוך. מדובר בבלון המבוקש ביותר בפסטיבלי כדורים פורחים ברחבי העולם ואכן הבלון טס כבר בכל ששת היבשות! עבודת הצביעה של הבלון הייתה אחת מעבודות הצביעה המורכבות שנעשו בתחום הכדורים הפורחים אי פעם. הבלון hopper Cloud  הוא ייחודי מאוד בכך שמדובר בבלון ללא סל, כאשר הטייס יושב בתוך רתמה כשרגליו באוויר ומבערי הבלון מעל ראשו, ואילו הבלון "פנדה" הוא בלון שנועד להעלאת המודעות למיני בעלי חיים בסכנת הכחדה ושלמירה על איכות הסביבה. טייס הכדור הוא אייק וויסר, אחד הטייסים המפורסמים בעולם והראשון לחצות את הקוטב הצפוני בכדור פורח. טייס נוסף בפסטיבל הוא לובור לבוביץ' מסלובקיה, שעיצב את הבלון "ברונו הליצן", בלון ייחודי בצורת ראש ליצן שנועד לשמח את האנשים. חברת "סקיי טרק כדורים פורחים" הישראלית תנהל את תחום התעופה בפסטיבל ותציג את הבלון הצורני הראשון בישראל "זולו הקוף המעופף" לצד שני כדורים נוספים אשר מוטסים על ידי טייסים ישראליים. השנה, לראשונה ובמיוחד לפסטיבל- עוצבו גם בלוני הליום ענקיים בצורות חיות, הגדולים ביותר שנראו בארץ.

פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי(צילום: אקסטרים באוויר אסף סולומון)
פסטיבל כדורים פורחים בינלאומי( צילום|:יגאל סלבין)

מחיר האירוע לאדם מעל גיל 3: 145 ₪. חבילה משפחתית 475 ₪ (4 כרטיסים: זוג+ שני ילדים). ילד עד גיל 3 ללא תשלום. הכרטיס כולל לינת שטח בפארק, צפייה במופעים ובמטס וכל הפעילויות. הכרטיס אינו כולל טיסה בכדור פורח. לאחר ששנה קודם אזלו כל הכרטיסים ולאור הביקוש הרב מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים.  לפרטים נוספים, חבילות לינה והזמנת כרטיסים: www.habsor.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן