Skip to content

מועדון לקוחות חדש לרשת קראון פלזה

המועדון יעניק חמש הטבות קבועות אותן ניתן יהיה לממשכבר מהחופשה הקרובה כמו הנחה בימי הולדת ונישואים והנחה במתקני הספא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המועדון יעניק חמש הטבות קבועות אותן ניתן יהיה לממש כבר מהחופשה הקרובה כמו הנחה בימי הולדת ונישואים והנחה במתקני הספא. מחצית מדמי החבר ייתרמו על ידי הרשת לעמותת עלם

מאת עירית רוזנבלום

רשת מלונות קראון פלזה, משיקה מועדון לקוחות חדש שייקרא מועדון הלקוחות המאושרים של קראון פלזה ישראל, במסגרתו יוענקו לחבריו הטבות בכל שבעת מלונות הרשת. המצטרפים למועדון יחויבו בתשלום חד פעמי של 200 שקל ויוכלו ליהנות מן ההטבות החל מהחופשה הראשונה.

המועדון יעניק 20% הנחה בהזמנת חופשה בחודש בו חל יום ההולדת; 15% הנחה בהזמנת חופשה במהלך השנה; 15% הנחה בהזמנת חופשה בחודש בו חל יום הנישואין; 10% הנחה על מזון ומשקאות ואירועים פרטיים במלון ו-10% הנחה לשימוש במתקני הספא.

בנוסף, ייהנו חברי המועדון ממבצעים והטבות עליהם תכריז הרשת מעת לעת, כמו גם ממגוון הטבות ותשורות ללקוחות חוזרים ביום החופשה.

תורמים לנוער במצוקה

לדברי רון יריב, מנכ"ל מלונות קראון פלזה ישראל, כחלק מהתרחבות פעילותה העסקית של קראון פלזה ישראל והתמקדותה בשנת 2012 בנושא השירות וחוויית האירוח, הוחלט על השקה של מועדון הלקוחות המאושרים. יריב הוסיף עוד: "במסגרת פעילות הרשת למען הקהילה, החלטנו לתרום מחצית מדמי החברות במועדון לעמותת עלם. זו זכות גדולה עבורנו לתרום למען נוער במצוקה, ואנו תקווה כי מהלך זה יסייע ולו במעט למען חיזוק שכבות באוכלוסייה שנזקקות לתמיכה".

רשת מלונות קראון פלזה ישראל, שבבעלות שווה של קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים פרטיים, הינה נציגה של IHG, רשת המלונות הגדולה בעולם, הכוללת 4,600 מלונות, מתוכם כ-386 מלונות קראון פלזה בעולם ו-119 מלונות בהקמה. בנוסף, ייסדה הרשת את מועדון החברים PRIORITY CLUB, הגדול והמוביל בתחום התיירות והאירוח, המונה כ- 58 מיליון חברים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן