Skip to content

אליפות ישראל במטקות, מסתבר שיש דבר כזה

אליפות ישראל הרביעית במטקות, יום שישי, 11 באוגוסט, בשעה 12:00 בחוף הקשתות, אשדוד. עשרות שחקנים מכל הארץ ינסו לשבור את שיא "אלופי המטקות", מוסיקה חיה, הפעלות, ארטיקים ושתייה והכל ללא תשלום.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אולי אתם מבין אלה שחושבים  כי מטקות הוא משחק שמשמש רק כפעילות להעביר את הזמן בחוף, תחשבו שוב. מסתבר שמדובר בספורט לכל דבר, עם מטרה, חוקים, מנצחים ויש אפילו אליפות ארצית.

אליפות מטקות ארצית באשדוד (צילום אבי רוקח)

אליפות המטקות הארצית הרביעית תתקיים באשדוד ביום שישי, 11 באוגוסט, בחוף הקשתות בעיר. האליפות תערך בהשתתפות עשרות זוגות שחקנים מכל רחבי הארץ, ותתקיים ב-3 מקצים: נשים, גברים ומעורב. הזוגות שיצליחו להחליף הכי הרבה מכות ב-3 דקות משחק יזכו בפרסים כספיים: 500 ₪ למקום השלישי, 1,000 ₪ למקום השני ו-1,500 ₪ למקום הראשון.

הצופים בתחרות יוכלו ליהנות, מעבר לצפייה במתחרים, מאימון זומבה בחוף, ברד, ארטיקים ושתייה קרה. הכל ללא תשלום. בנוסף, כל מי שיגיע לצפות בתחרות ייכנס גם להגרלה בה יוכל לזכות בזוג מטקות איכותיות, ואולי עם מספיק אימון בשנה הבאה כבר להיות בין המתחרים.

בין המתמודדים הבולטים השנה יהיה ניתן לראות מוטי פלס, אגדת מטקות מקומית וחצי מהצמד המחזיק בשיא עד היום עם 252 מכות, אגם הלל, אלופת טניס בת- 12 והיחידה בתחרות מתחת לגיל 18 שתשחק יחד עם דודי "קעקועים", זוהר אריה, זוכה האליפות האחרונה עם 338 מכות ועוד רבים.

אליפות מטקות ארצית באשדוד (צילום אבי רוקח)

השנה תתקיים האליפות לראשונה במרחק של 7 מטרים בין הזוגות, במקום 8 מטרים בשנים שעברו. זה עשוי להישמע כמו הבדל שולי, אך למעשה מדובר בשינוי גדול, שצפוי להביא למשחקים עם הרבה יותר אקשן, ובנוסף להגדיל משמעותית את השיא. ללא קשר לשינוי המרחק, גם כמות המשתתפים צפויה לצמוח השנה מ-40 זוגות בשנה שעברה ל-60 השנה.

התחרות נוסדה ע"י רשות הספורט העירונית של אשדוד, בשיתוף עם מייסדי ארגון המטקות העירוני. מלבד הפרסים לזוכים, כל משתתף יקבל חולצה של האליפות, ומי שירשם בהרשמה מוקדמת יקבל בנוסף גם כדור משחק וכובע מתנה (מוגבל ל-50 הנרשמים הראשונים). הרשמה מוקדמת אצל אורן בן חמו, ממייסדי ארגון שחקני המטקות באשדוד וממארגני האירוע, עד ליום התחרות בטלפון 054-6849199/053-7616276 מחיר השתתפות בתחרות: 40 ₪ לאדם. ביום התחרות ההרשמה תחל בשעה 10:30.

אליפות מטקות ארצית באשדוד (צילום אבי רוקח)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן