Skip to content

נטלפיקס תביא סדרות חדשות מהיוצרים של פאודה

ליאור רז ואבי יששכרוף ייצרו עבור נטפליקס סדרות חדשות, כולל סדרת דרמה ששמה טרם נקבע וסדרה שנייה בשם Hit and Run שנמצאת בפיתוח • העונה השנייה של פאודה תשודר ב-2018
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת הטלוויזיה באינטרנט, נטפליקס, מודיעה כי תשדר סדרות חדשות של יוצרי הסדרה "פאודה" ל-100 מיליון מנוייה ברחבי העולם.

הסדרה "פאודה" – בקרוב עונה שנייה

נטפליקס הזמינה סדרה מיוצרי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף, ששמה טרם נקבע ושבה יככב רז. סדרה נוספת של הצוות, בשם "Hit and Run", נמצאת אף היא בפיתוח. במהלך 2018, תוקרן העונה השנייה של המותחן הפוליטי "פאודהבפרמיירה בנטפליקס בכל רחבי העולם, להוציא ישראל וצרפת (הזכויות בארץ הובטחו בראשוניות לחברת Yes).

הסדרה, ששמה טרם נקבע, קיבלה את השראתה מאירועים אמיתיים והיא עוקבת אחר פעילות בינלאומית בסיכון גבוה של ה-CIA והמוסד, ואלו מנסים לאתר ולחסל את אחד הטרוריסטים המבוקשים ביותר בעולם. יששכרוף ורז ישמשו כמפיקים בפועל, יחד עם פטר פרינסיפאטו, איתי רייס וקימברלין בלוני מחברת Principato Young Entertainment.

"אנו נרגשים מאוד להתחיל את הפרויקטים הללו עם נטפליקס. זהו כבוד רב עבורנו להמשיך את מערכת היחסים שיצרנו איתם, ואנו נפעמים מכך שהסיפורים שאנו יוצרים ישותפו בכל רחבי העולם", אמרו רז ויששכרוף.

"ליאור ואבי הם מספרי סיפורים מצוינים ואנחנו גאים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עמם", אמרה סינדי הולנד, סגנית נשיא לענייני תוכן מקורי בנטפליקס. "אנחנו נמשכים אל החזון הגלובלי שיש בפרויקטים שלהם, כשכל אחד מהם מלא בדרמה, מתח ורלבנטיות לעידן המודרני שבו אנו חיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן