Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 באוגוסט, 2017

לבשל נכון עם רורי אוקונל 2, גורמה אסקייפ 2, תקוע עם קעקוע, רומן בלתי נשכח, מעריצים שרופים, הבריחה אל החופש, הרפתקאות ד"ר בראון 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:30 לבשל נכון עם רורי אוקונל 2 | How to Cook Well, with Rory O'Connell 2, ערוץ האוכל

רורי אוקונל הוא אחד ממורי הבישול המנוסים ביותר באירלנד. מזה שלושים שנה הוא מסייע לתלמידיו בפענוח סודות המטבח ואף ייסד עם אחותו את בית הספר באלימאלו היוקרתי לאמנות הבישול. בעונה זו ימשיך להציג בפנינו טכניקות קלאסיות ומהותיות שעל כל שף מתחיל לאמץ.

18:30 גורמה אסקייפ 2 | 2 Gourmet Escape, ערוץ הטיולים

עונה חדשה לתכנית המסעות הקולינריים עם שף מאסימו קאפרה. השף יסייר ברחבי העולם בחיפוש אחר אוכל משובח והזדמנות להתרועע עם קולגות בארצות אחרות. המפגש יוביל אותו לחקר הטעמים המקומיים, סגנונות הבישול הרווחים באזור והיכרות עם מרכיביו של המטבח הילידי. לאחר ביקור בשווקים יבשל מאסימו עם השף המארח ויחדיר מעט ממורשתו האיטלקית אל המנות הנבחרות. בין המרכיבים הייחודיים שישמשו אותו לבישול: פטריות גדולות יותר מכדורגל, לובסטרים מבירת הלובסטרים העולמית, יין קרח מכרמי ניאגרה המפורסמים ועוד.

20:00 תקוע עם קעקוע | Just Tattoos of Us, ערוץ MTV

כוכבי הריאליטי שארלוט קרוסבי ("ג'ורדי שור") ו-סטפן בר ("חוף האקסים") מזמינים זוגות ובני משפחה לעטר את עצמם במכון קעקועים לונדוני. אך מה שמתחיל כהרפתקה קלילה הופך במהרה למבחן אמון, כאשר האחד בוחר עבור השני את הקעקוע שיונצח על גופו, ללא ידיעתו. רק עם תום מלאכת הקעקוע ייחשפו הזוגות לעיצוב שנבחר עבורם, ושיישאר איתם לעולם.

22:00 רומן בלתי נשכח | An Affair To Remember, ערוץ Yes3 + Yes VOD

מסרטי האהבה המרגשים והאהובים בכל הזמנים, שחוגג השנה 60 שנים לצאתו. מועמד ל-4 פרסי אוסקר. גבר ואישה נפגשים בהפלגה לאירופה ומתאהבים. מכיוון ששניהם לא פנויים, הם קובעים להיפגש בניו יורק בעוד חצי שנה. הסרט השפיע על סרטים רומנטיים רבים, ובעיקר זכור סרטה של נורה אפרון: "נדודי שינה בסיאטל" שמצטט אותו לכל אורכו. שחקנים: קארי גרנט, דברה קר. במאי: ליאו מקארי. ארה"ב, 1957. סרט איטי, ארוך ומתפתח לאט. משחק מצוין, אך בעיקר לאוהבי הרומנטיקה התמימה. ציון: 

22:00 מעריצים שרופים | !Such a Fan, ערוץ Hot8 + Hot VOD 

מעריצה שיוצרת יציקות גבס בצורת אברי המין של אלילי הרוק הנערצים על ידה, מעריצה אחרת שכתבה רומן בדוי עם חבר להקת One Direction שהפך לרב מכר. כך הפכו המעריצים השרופים לכוכבים החדשים. מעריצים, שבמשך זמן רב היו מושא ללעג, בוז ואפילו פחד הם היום בעלי השפעה. הם יוצרים ויצירתיים לפחות כמו האמנים שהם מעריצים. אחת מהן, אישה בשם סינתיה, יצרה יציקות גבס בצורת אברי המין של אלילי הרוק הנערצים עליה (ובשיתוף שלהם כמובן), בניהם ג'ימי הנדריקס. ARTE ,2017.

22:00 הבריחה אל החופש | Great Escapes, ערוץ הטיולים

סדרת טיולים המשלבת סיקור אקסקלוסיבי של יעדים מדהימים עם טיפים של מומחים ויומני מסעות מרהיבים. מדי פרק יציגו טיילים מקצועיים שלוש בריחות אקזוטיות ביעדים שונים. בפרו הם יבקרו בבקתות הרקיע – קפסולות אירוח שקופות התלויות על צוק בגובה 450 מטר מהקרקע. בשבדיה הם יתארחו במלון על עץ ובפינלנד הם יתכרבלו באיגלו יוקרתי מזכוכית.

22:25 הרפתקאות ד"ר בראון 2 | Travels with the Bondi Vet 2, ערוץ הטיולים

ד"ר כריס בראון הוא וטרינר אוסטרלי מצליח. במהלך פרקי העונה יעזוב בראון את הקליניקה השוקקת שלו בסידני, וייצא להרפתקאות מסמרות שיער ברחבי העולם: החל ממפגש עם כלבי זאב בקנדה, סיור במערות תת קרקעיות בניו זילנד, וכלה בצלילה עם חתולי ים בהוואי.

חדש ב-Netflix

Mission Control: The Unsung Heroes of Apollo – סרט תיעודי

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן