Skip to content

הודו מזועזעת: גבר שרף למוות ילדה בת שבע

האיש ביצע את הפשע המחריד כנקמה בחברתו, משום שחשד שהיא בוגדת בו. שכנים חילצו את הילדה לבית החולים, אך היא מתה שם מפצעיה מאת גרשון גירון הודו, מדינה בת למעלה ממיליארד תושבים, מורגלת בלא מעט סיפורים עצובים. העוני הקשה, החברה השמרנית, הפשע הגואה – כל אלה מספקים לא מעט חומרים טראגיים לעיתונות היומית. אבל הסיפור […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האיש ביצע את הפשע המחריד כנקמה בחברתו, משום שחשד שהיא בוגדת בו. שכנים חילצו את הילדה לבית החולים, אך היא מתה שם מפצעיה

מאת גרשון גירון

הודו, מדינה בת למעלה ממיליארד תושבים, מורגלת בלא מעט סיפורים עצובים. העוני הקשה, החברה השמרנית, הפשע הגואה – כל אלה מספקים לא מעט חומרים טראגיים לעיתונות היומית. אבל הסיפור הבא מחריד במיוחד: גבר בן שלושים שרף את בתה בת השבע של המאהבת שלו בפרבר של העיר היידראבאד. הילדה נכבתה קשות ומתה מפצעיה בבית החולים.

תחושת הקבס התעצמה כשהתברר שהמעשה הנורא בוצע משום שהנאשם, שזוהה רק בשמו הפרטי ויג'אי, רצה לנקום במאהבת שלו, סוג'אטה, לאחר שחשד בה שהיא בוגדת בו.

ביום שלישי הבחינו עובדי בתחנת דלק באש ועשן העולים מבית נטוש. כמה מהם מיהרו למקום ומצאו ילדה עטופה במזרון בוער. הם ראו גם את ויג'אי, שיכור כלוט, נמלט מהמקום. הפועלים רדפו אחריו, לכדו אותו והשתלטו עליו.שכנים כיבו את האש במהירות והעבירו את הילדה, שנכבתה קשות, לבית חולים סמוך.

מאוחר יותר, כאשר החמיר מצבה, הועברה הילדה בסיוע המשטרה לבית חולים על שם גנדי, אך הרופאים לא הצליחו להצילה והיא מתה מפצעיה. ויג'אי נמסר למשטרה.

לדברי המשטרה, אחרי מות בעלה לפני שניים הכירה סוג'אטה את ויג'אי, שהיה קרוב משפחה רחוק שלה. עד מהרה הפכה ידידותם לסיפור אהבה. ויג'אי נהג להגיע מעבודתו כפועל בקידוח נפט, לביתה של  סוג'אטה.

ביום שלישי בבוקר יצאה סוג'אטה לעבודה. סוג'אי, שנשאר עם ביתה של סוג'אטה, בהוואני, חטף אותה עם המזרון שעליו ישנה וחמק מהבית. משם רכב על אופניו אל בית נטוש, נכנס אליו, שפך בנזין על הילדה והצית אותה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן