Skip to content

בזק: יו"ר הדירקטוריון נעצר לחקירה

בהודעה שמסקה לבורסה לניירות ערך נמסר כי "נכון למועד הדיווח אין בידי החברה כל מידע אודות מהות החקירה, נסיבותיה ותוכנה". מוקדם יותר נעצר גם המיליארדר בני שטיינמץ בחשד לביצוע לכאורה של עבירות על חוק איסור הלבנת הון, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שיבוש הליכי משפט ומתן שוחד. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דוד גרנות, המשמש ממלא מקום יו"ר דירקטוריון בזק, לאחר שמונה לממלא מקום יו"ר בזק במקום שאול אלוביץ', הנחקר בפרשה אחרת הנוגעת לעבירות לכאורה על חוק ניירות ערך, עוכב היום (שני) לחקירה בפרשת הלבנת הון שבמסגרתה עוכב הבוקר גם המיליארדר בני שטיינמץ. כך דיווחה בצהריים (יום ב') בזק לבורסה ולרשות לניירות ערך.
מעצרו של גרנות בא בנוסף לחמישה אנשי עסקים בהם המיליארדר בני שטיינמץ שעוכבו הבוקר לחקירה באזהרה על ידי יחידת להב 433 של המשטרה בחשד לביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שיבוש הליכי משפט ומתן שוחד. בשעות הצהריים הוארך מעצרם של בני שטיינמץ ושל היועץ האסטרטגי טל זילברשטיין.

דוד גרנות (צילום מסך)
דוד גרנות (צילום מסך)

בכותרת ההודעה הודיעה בזק: "עיכוב מ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לחקירה בידי משטרת ישראל" בהודעה נמסר: "ניתן בזאת דיווח מיידי, כי כפי שנמסר לחברה לפני זמן קצר, מ"מ יו"ר דירקטוריון החברה, מר דוד גרנות, עוכב לחקירה בידי משטרת ישראל. נכון למועד הדיווח אין בידי החברה כל מידע אודות מהות החקירה, נסיבותיה ותוכנה, אולם כפי שנמסר לחברה, החקירה אינה קשורה לחברה, ובכלל זה היא אינה קשורה לנושאים הנחקרים במסגרת חקירת רשות ניירות ערך אודותיה דיווחה החברה ביום 20 ביוני 2017 ובדיווחים עוקבים".

במהלך הפעילות הבוקר בוצעו חיפושים בבתיהם ובמשרדים המשמשים כמה מהחשודים. על פי החשד, החשודים פעלו יחד באופן שיטתי בכדי לייצר ולהציג חוזים על עסקות פיקטיביות – בין היתר בתחום הנדל"ן במדינה זרה – לצורך העברות כספים והלבנת הון. החקירה מנוהלת בשיתוף פעולה בינלאומי ויחד עם הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור. פרקליטות מיסוי וכלכלה והמחלקה הפלילית והבינלאומית בפרקליטות המדינה מלוות את החקירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן