Skip to content

קב"ט עיריית ראשון לציון הואשם בפדופיליה

חגי שפרינגר נעצר כשברשותו אלפי תמונות וסרטונים פורנוגרפיים של קנטינים וילדים. בבקשה להארכת מעצרו נכתב: "גישה יומיומית לקטינים וקטינות, כאשר שילוב גישה זו יחד עם התוכן הפדופילי הרב אשר נמצא בביתו של המשיב מצביע על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית משפט השלום בראשון לציון נגד חגי שפרינג, תושב ראשון לציון בן 56, בגין החזקת פרסום תועבה ופרסום חומר תועבה.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד אלירן אשכנזי, עולה כי הנאשם, החזיק בביתו, על גבי מחשב נייח ועל גבי דיסק קשיח נשלף, כ-1981 סרטונים וכ-30,326 תמונות ובהם תוכן פדופילי.
כמו כן, החזיק בטלפון נייד ובו 16 תמונות בעלות תוכן פדופילי. בסרטונים ובתמונות נצפים, בין היתר, קטינים וקטינות בעירום ומקיימים יחסי מין מלאים, קטינים וקטינות מבצעים ומבצעות מין אורלי וקטינות בהן מבצעים גברים בגירים מין אנאלי.
שמות קבצי הסרטונים והתמונות אותן החזיק הנאשם כוללים, בין השאר, את גילאי הקטינים והקטינות, את טיב האינטראקציה המינית ואת מוצאם של הקטינים והקטינות. בנוסף, חלק מהקבצים מכילים את הביטוי pedo, דבר המצביע על כך שהקבצים מכילים תוכן פדופילי. את התמונות והסרטונים הוריד הנאשם למחשבו, בין השאר, באמצעות תוכנת שיתוף קבצים.

אילוסטרציה (ירושלים נט)
אילוסטרציה (ירושלים נט)

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך שנת 2017, העביר הנאשם באמצעות תוכנת שיתוף קבצים לאחרים, שזהותם אינם ידועה, סרטונים ותמונות בעלות תוכן פדופילי.

בבקשה להארכת מעצר כתב עו"ד אשכנזי כי: "עד ליום מעצרו, 1.8.17, שימש המשיב כקב"ט מוסדות חינוך של עיריית ראשל"צ. במסגרת עבודתו ומכוח תפקידו למשיב הייתה קיימת גישה יומיומית לקטינים וקטינות, כאשר שילוב גישה זו יחד עם התוכן הפדופילי הרב אשר נמצא בביתו של המשיב מצביע על המסוכנות הרבה הנשקפת ממנו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן