Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 26 באוגוסט, 2017

טרולים, סוואנה, מונטה קרלו, על אהבה וסמים אחרים, אמריקן האני, גדולים מכדי להיכשל, כמה טוב להיות פרח קיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 טרולים | Trolls, ערוץ Yes5

קומדיית אנימציה מוזיקלית. צמד טרולים יוצאים להרפתקה במקומות לא מוכרים להם: פופי היא מנהיגת הטרולים האופטימית, שמעולם לא חוותה סבל, ובראנץ' המציאותי מדי שחי בבונקר מאובטח. יחד הם מנסים להציל את קרוביהם שנחטפו על ידי ברגנית. בדרך הם יחוו הרפתקאות רבות וילמדו את הברגנים דבר או שניים על אושר וחיבוקים. דיבוב לעברית: לירון לב, נועה קירל. דיבוב לאנגלית: אנה קנדריק, ג'סטין טימברלייק, זואי דשנל. במאי: וולט דורן, מייק מיטשל. ארה"ב, 2016. אגדה קסומה שתגרום לילדים כמו גם להורים לחייך, לשמוח ואולי אף לשיר ולרקוד בכיסא. כיף. ציון: 

12:15 סוואנה | Savannah, ערוץ Hot דרמה

דרמה ביוגרפית המתרחשת על רקע נופי טבע מפעימים, ומתארת את סיפורו יוצא הדופן של רומנטיקן אמיתי. וורד אלן אמור היה לרשת ממשפחתו מטע רחב-ידיים ולהפוך לבעל אחוזה מבוסס בשנות ה-20 של המאה הקודמת. תחת זאת הוא מבכר לצאת לשיט על סירת העץ שלו ולצוד עופות נודדים. למורת רוחם של אנשי הסביבה, הוא מתיידד עם עבד שחור ששוחרר ומתייחס אליו כשווה אל שווה. אשת חברה יפהפייה מתלהבת מהכריזמה שלו ומהתנהגותו הכובשת, וקוראת תיגר על אביה המתנגד לנישואיהם. שחקנים: ג'ים קאביזל, צ'יווטל אגיופור, ג'יימי אלכסנדר. בימוי: אנט הייווד-קרטר. ארה"ב, 2013.

18:35 מונטה קרלו | Monte Carlo, ערוץ Hot פאן

קומדיית הרפתקאות. בחורה צעירה, אחותה החורגת וחברתה הטובה מנצלות את רוב חסכונותיהן על-מנת להגשים את חופשת חלומותיהן בפריז. בהגיען לעיר האורות הן מתאכזבות מאוד לגלות שהיא שונה ממה שדמיינו. הן מחליטות להירגע במלון פאר ובעודן נחות שם, אחת מהן מזוהה בטעות כיורשת מיליונים עשירה מאוד ומפונקת. זו תחילת ההרפתקה המאוד בלתי צפויה שלהן במונטה קרלו, עם תכשיטי פאר, בגדי הוט קוטור, משחקי פולו, היכרות עם גברים נאים ועוד. שחקנים: סלינה גומז, קייטי קאסידי, אלי מקדואל. בימוי: תומס בזוקה. ארה"ב, 2011. בסרט אמנם כמה קטעים משעשעים, אך רובו טיפשי, צפוי ובעיקר נוסחתי. ציון: 

18:35 על אהבה וסמים אחרים | Love & Other Drugs, ערוץ Hot דרמה

דרמה קומית. סוכן מכירות בחברת תרופות גדולה, שהינו בעל הומור וקסם אישי רב ומשליך את כל יהבו על ממון ועל נשים, מכיר דרך אחד מלקוחותיו צעירה חופשייה ברוחה ועצמאית, שלא נוטה להיקשר בקלות (בדיוק כמוהו). השניים מתאהבים ומבלים הרבה יחד, עד שנחשף סודה של הצעירה – היא חולה במחלת הפרקינסון. הסרט בוחן כיצד משפיעה המחלה על המשך הקשר הרומנטי ביניהם. שחקנים: ג'ייק ג'ילנהול,ג'וש גאד, אן הת'אוויי. בימוי: אד זוויק. ארה"ב, 2010. העלילה שזורה באינספור עלילות-משנה, עד כדי בלבול. אמנם המשחק טוב, אך זה לא מפצה על התסריט. ציון: 

22:00 אמריקן האני | American Honey, ערוץ Yes3

זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן; זוכה ארבעה פרסי באפט"א, כולל הבמאית והשחקנית. סטאר, נערה צעירה משולי החברה, פוגשת בבחור כריזמטי שמציע לה להצטרף אליו לעבודה משתלמת במכירות. היא משאירה את אחיה הקטנים אצל אמה הבטלנית ומצטרפת לחבורת צעירים שנפלטו מכל מסגרת אחרת. ביחד הם נוסעים ברחבי ארה"ב ומוכרים מנויים למגזינים בכל דרך אפשרית, חוקית או לא. למרות שהיא מתנגדת לשקרים ולרמאויות שמגיעים כחלק מהתפקיד, מה שמעורר עליה את חמתה של המנהלת הקשוחה של המיזם, גם סטאר נשאבת לסגנון החיים של הקבוצה – אהבה צעירה, לילות של שתייה, ימים של עבודה ופלרטוט מתמיד עם גבולות החוק. שחקנים: סאשה ליין, שיה לה באף, ריילי קיו. במאית: אנדראה ארנולד ("מחוץ למים"). ארה"ב, 2016. סרט מסע / התבגרות יוצא דופן, עם שחקנים צעירים נהדרים, הרבה נוף ותסריט לא קונבנציונאלי. בנוסף, מעט ארוך. ציון: 

22:00 גדולים מכדי להיכשל | Too Big To Fail, ערוץ Hot HBO + Hot VOD

מבוסס על רב המכר של אנדרו רוס סורקין ובבימויו של קרטיס הנסון (שהלך לעולמו בספטמבר האחרון). הצצה אל המשבר הכלכלי הענק של 2008 דרך עיניו של שר האוצר דאז, הנרי פולסון. הסרט בוחן את מערכת היחסים הסימביוטית בין וול סטריט ובין הבית הלבן, בין הפיננסי לפוליטי, ומציץ אל המועדון הסגור שבו גברים ונשים קובעים את גורלו של העולם. שחקנים: וויליאם הארט, אד אסנר, בילי קרודופ, פול ג'יאמטי, טופר גרייס, סינתיה ניקסון, מת'יו מודין, ביל פולמן, טוני שלהוב ו-ג'יימס וודס. ארה"ב, 2011.

22:00 כמה טוב להיות פרח קיר | The Perks of Being a Wallflower, ערוץ לייפטיים

השנה היא 1991. צ'רלי, נער רגיש הסובל מבעיות חברתיות, מתבונן ממרחק על חבריו לכיתה. כאשר הוא פוגש שני בוגרים בבית הספר – סם היפה והחופשית ואחיה האקסצנטרי, פטריק – צ'רלי נפתח אל עולם חדש וחווה בדרך אהבה ראשונה, גילוי ראשון של מיניות, מסיבות עד אור הבוקר והקרנות ליליות של סרטי קאלט מוזיקליים. באותו הזמן, המורה שלו, מרחיב את אופקיו של צ'רלי בתחום הספרות ומעורר בו שאיפות להפוך בעצמו לסופר בעתיד. אך בגלל שישנו עולם חיצוני מורכב יותר מעבר לעולמו הפרטי של צ'רלי, אין מן הנמנע שיהיה עליו גם להתמודד לבסוף עם מספר אירועים הרי גורל. שחקנים: אמה ווטסון, לוגאן לרמן. בימוי: סטיבן צ'בוסקי. ארה"ב, 2012. סרט מלא לב, רגש ובעיקר משחק מצוין. כיף לצפות, ובעיקר לחובבי "מופע הקולנוע של רוקי". ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן