Skip to content

מזעזע – עובדת סופר נמחצה למוות על ידי שער חשמלי

עובדת סופר מרקט במגדל העמק חולצה במצב אנוש לאחר שנמחצה על ידי שער חשמלי בכניסה לחצר הסופר. מותה נקבע בבית החולים העמק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה בת 55 לערך, תושבת נצרת עלית, עובדת בסופרמרקט במגדל העמק נמחצה על ידי שער כניסה חשמלי, הוחשה לבית חולים העמק במצב אנוש ושם נקבע מותה.
מבירור נסיבות ראשוני עולה כי ככל הנראה במהלך ניסיון העובדת לפתיחת שער הברזל של החצר הפנימית בסופר, היא השחילה את ידה בין הסורגים, השער נפתח והיא נלכדה ונמחצה בין השער הנע לעמוד הברזל של השער. העובדת פונתה במצב אנוש לבית החולים העמק על ידי צוותי מד"א ושם לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה. חוקרי משטרת ישראל פועלים בזירה לאיסוף ראיות ופתחו בחקירת האירוע.
ממד"א נמסר כי בשעה 06:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על אישה שנמחצה משער חשמלי בכניסה למתחם מסחרי ברחוב המלאכה במגדל העמק. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק תוך פעולות החייאה אשה כבת 55 במצב קשה מאוד עם פגיעה רב מערכתית.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 פרמדיק מד"א קובי ביבי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אשה כבת 55 שוכבת מחוסרת הכרה לאחר שנמחצה משער חשמלי וחולצה ע"י הכבאים.  היא הייתה ללא דופק וללא נשימה וסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ובצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, ברגע שהתאפשר העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבה אנוש".
מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף מגדל העמק ביצעו הבוקר פעולות החייאה על אישה כבת 55 שחולצה ע"י צוותי כיבוי לאחר ששער ברזל נסגר עליה ברחוב המלאכה במגדל העמק" ". מבית החולים העמק נמסר כי "האישה פונתה כשהיא ללא סימני חיים. למרות מאמצי הצוות הרפואי, נאלצו לקבוע את מותה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן