Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 01 בספטמבר, 2017

המלאך השומר שלי, אינדי סיטי ירושלים 7, 16 מתוק 10, מתוקים ברגע, לילה מטורף במוזיאון, עקרות בית אמיתיות: דאלאס, דיאנה: היום שבו התאבל העולם, רואה החשבון, אומריקה, נרקוס 3, פיינל פנטסי 14: אבא מואר, שטן קטן, הסודות של עמק השדונים, צ'לסי 2, ראש מעל המים, חיים בין השורות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:20 המלאך השומר שלי, ערוץ ניקלודיאון לצופי Hot

סיטקום ילדים קלאסי, אבל עם טוויסט: אחד מגיבוריה הוא מלאך בהסוואה. הוא מסוגל לבצע ניסים ולכופף את חוקי הטבע על מנת להשלים את המשימה שלו, אם רק יוכל להתרכז לרגע. במרכז הסדרה – רועי, נער שהכל בחיים מתפקשש לו, ויניב – המלאך השומר שנשלח לסייע לו. הופעתו של יניב בבית הספר, במסווה של תלמיד מן השורה, משנה מקצה לקצה את חייהם של רועי ושל חבריו הקרובים.

16:00 אינדי סיטי ירושלים 7, ערוץ Hot8

לרגל פסטיבל 'אינדי סיטי', שיתקיים זו הפעם השביעית במהלך חודש אוקטובר בירושלים, 15 קליפים של יוצרים חדשים ומבטיחים, כמו גם יוצרים ותיקים ומוכרים שצילמו קליפים אמנותיים בלוקיישנים מיוחדים ברחבי העיר. הקליפים צולמו בטכניקת וואן-שוט, המכניסה את הצופה לרגע ייחודי, ללא פילטרים וללא עריכה נוספת. בימוי והפקה: בטינה פיינשטיין. ישראל, 2017.

16:05 16 מתוק 10 | 10 My Super Sweet 16, ערוץ MTV

עונה עשירית. פולחן יום ההולדת הדקדנטי של בני נוער הרגילים לזכות בכל מבוקשם. בין שיאי העונה: מסיבה בנושא אגדות ילדים שהופכת לסיוט, כוכב ניקלודיאון לשעבר המבקש להשיק קריירת שירה ביום ההולדת שלו ותאומות מזמרות העומדות בפני אירוע בלתי נשכח.

16:30 מתוקים ברגע | Sweets Made Simple, ערוץ האוכל

הקונידטורים קיטי הופ ו-מארק גרינווד מגלים מחדש את המתוקים של המטבח הבריטי. הם ידגימו כיצד להכין קינוחים שונים, החל מקלאסיקות אהובות וכלה במעדנים חדשים ואקזוטיים. בין הקינוחים בתכנית: מתוקים אלכוהולים לשעות הערב, סוכריות בייקון ומייפל, קינוחים עם עשבי מרפא, פאדג' קפה וג'ינג'ר ועוד.

17:00 לילה מטורף במוזיאון | Night At the Museum, ערוץ Yes5

בן סטילר ו-רובין וויליאמס מככבים בקומדיה אודות השומר החדש של המוזיאון, שמגלה לתדהמתו, שבמהלך הלילה המקום מתעורר לחיים. כעת עליו להתמודד עם דינוזאורים במסדרונות, מלחמות אבירים והרפתקאות היסטוריות. במאי: שון לוי. ארה"ב, 2006. אגדה חמודה עם אפקטים מופלאים (יחסית לתקופת יציאת הסרט), אך אין פה עלילה יוצאת דופן או בדיחות חזקות במיוחד. ציון: 

18:45 עקרות בית אמיתיות: דאלאס | The Real Housewives of Dallas, ערוץ החיים הטובים

התכנית המקורית, "עקרות הבית של מחוז אורנג'", עלתה לשידור במרץ 2006 והפכה במהרה ללהיט חסר מעצורים, שהניב שמונה ספינאופים המתרחשים כל אחד בעיר אחרת בארה"ב. כמו קודמותיה, סדרה זו תעקוב אחר חיי השפע והמותרות של 7 עקרות בית אמידות.

21:00 דיאנה: היום שבו התאבל העולם | Diana: The Day The World Cried, ערוץ Hot8

זהו סיפורם של האנשים שהיו חלק בלתי נפרד מאחד האירועים הנצפים ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה בבריטניה ובעולם כולו: הלוויית דיאנה, הנסיכה מווילס. חלקם מדברים בפעם הראשונה. מסע האשכבה של הנסיכה היה אירוע מורכב ורגיש במיוחד, אירוע שהיו רק 6 ימים לתכנן אותו. בסרט זוכים לשמוע את מה שהתרחש מאחורי הקלעים מפיהם של אלו שהיו כה מרכזיים בתכנונו וביצועו. החל מהדמויות היותר מוכרות של מנזר וסטמינסטר וכלה במתכנן הלוויות הראשי, סר מלקולם רוס, שהיה אמון על הפקת וביצוע אירוע שייחקק בהיסטוריה של בריטניה והעולם. בריטניה, 2017.

22:00 רואה החשבון | The Accountant, ערוץ Yes4

דאנה, פקידת חשבונות שאפתנית, מגלה סתירה של מיליוני דולרים בספרי החשבונות בחברת הענק בה היא עובדת. לשם כך נקרא לדגל רואה החשבון המבריק, כריסטיאן וולף, גאון מתמטי, נטול כישורים חברתיים ובעל עבר מפוקפק. אט אט מתגלה שוולף, שמנהל על פני השטח משרד רואי חשבון בעיירה קטנה, מספק בפועל שירותי בישול ספרים לארגונים ממפוקפקים. כשהוא מתחיל לחקור את סיבת סתירת המיליונים בספרי החברה, הוא היחיד שמתקרב לחשיפת האמת, ואז הדברים מתחילים באמת להסתבך… שחקנים: בן אפלק, אנה קנדריק, ג'יי. קיי. סימונס. במאי: גאווין אוקונור. ארצות הברית, 2016. בן אפלק משחק נהדר, וגם האקשן והמתח טובים, אך הצופים יוצאים מבולבלים בשאלה מה לעזאזל קרה פה? ציון: 

22:00 אומריקה | Umrika, ערוץ Yes3

דרמה זוכת פרס הקהל בפסטיבל סאנדאנס. ראמה מעריץ את אחיו הגדול, שעזב את הכפר כדי לנסוע לאמריקה ומאז כותב משם מכתבים מלאי הרפתקאות. כשהמכתבים מפסיקים להגיע, מחליט ראמה לעזוב את הכפר ולמצוא את האח האובד. שחקנים: סוראג' שארמה, טוני רבולורי. במאי: פרשנט נאיר. הודו, 2015. סרט קליל ולא מתוחכם יתר על המידה. לעיתים טראגי ולפעמים מצחיק. עם זאת, צפוי מעניין. ציון: 

חדש ב-Netflix

נרקוס 3 | Narcos 3

סדרת מקור של נטפליקס. הסיפור האמיתי על קרטלי הסמים האלימים, החזקים והידועים לשמצה חוזר לעונה שלישית.

פיינל פנטסי 14: אבא מואר | Final Fantasy XIV Dad of Light

סדרת מקור של נטפליקס. סדרת לייב אקשן המבוססת על סיפור אמיתי. אב ובנו מחזקים את הקשר ביניהם דרך משחק האינטרנט 'פיינל פנטסי 14'. 

שטן קטן | Little Evil

סרט מקור של נטפליקס. קומדיית אימה על זוג נשוי טרי שרוצה להעמיק את הקשר עם בנו החורג, אך מתחיל לחשוש שהילד הוא בעצם שד.

הסודות של עמק השדונים | LEGO Elves: Secrets of Elvendale

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. נערה מתבגרת מקבלת על עצמה לשמור על אחותה הקטנה, ועל כל עמק השדונים, כשהיא חמושה בקמע רב עוצמה. מבוסס על סדרת הרשת הפופולארית. 

צ'לסי 2 | Chelsea 2

תוכן קומי מקורי של נטפליקס. זו לא תוכנית אירוח הראשונה שלה, אבל זו בהחלט התוכנית הראשונה מסוגה. רעיונות, אנשים ומקומות שמרתקים את צ'לסי, והכל בסגנון הייחודי שלה – עונה שנייה.

ראש מעל המים | Resurface

תוכן דוקומנטרי מקורי של נטפליקס. בוגר קרבות בעל מחשבות אובדניות פוגש אנשים דומים לו בתוכנית מיוחדת של גלישת גלים טיפולית, שעוזרת ללוחמים פגועי טראומה להחלים.

חיים בין השורות | The Squid and the Whale

סרט קולנוע דרמטי, שיצא לאקרנים בשנת 2005, ומתאר את משבר הגירושין במשפחה, ואת התוצאות הרות הגורל של התהליך על שני הילדים במשפחה. בימוי: נוח באומבך. הסרט עם הרבה הומור, תסריט חכם ומעניק נקודת מבט מעניינת ועשירה על מושג הגירושין. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן