Skip to content

נפתלי על דברי נתניהו: עצוב שראש הממשלה יורד לביבים הללו

אב הבית לשעבר הגיש הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה, תלונה חריפה כנגד נתניהו שעיקרה הוא חשד לשיבוש הליכי משפט בהקשר למשפטה הפלילי של רעייתו שרה. נפתלי: "מאחר שנתניהו בחר להתפלש בהם (בביבים), הוא גם ייאלץ לשלם את המחיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מני נפתלי, אב הבית לשעבר של בית ראש הממשלה, העומד בשנה האחרונה בראש ההפגנות נגד שחיתות ותביעה מהיועץ המשפטי לממשלה להנחות את הפרקליטות להגיש כתבי אישום בפרשיות השונות או לסגרם, ולהגיש כתב אישום כנגד שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה בהמשך להמלצת המשטרה להעמידה לדין בפרשת "מעונות ראש הממשלה", הגיש היום (חמישי) תלונה חריפה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט,  כנגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שעיקרה הוא חשד לשיבוש הליכי משפט בהקשר לשפטה הפלילי של רעייתו שרה.

נתניהו ונפתלי (צילום מסך, רפי מיכאלי)
נתניהו ונפתלי (צילום מסך, רפי מיכאלי)
דניאל חקלאי (צילום: רפי מיכאלי)
דניאל חקלאי (צילום: רפי מיכאלי)

פרקליטו של נפתלי, עורך הדין דניאל חקלאי, אישר את הדברים והוסיף כי "מדובר הן בהעברת מסר מאיים מפי ראש הממשלה לאוזניו של עד תביעה מרכזי במשפטה הפלילי של גברת נתניהו (נדגיש: נפתלי הנו עד תביעה. לא עד מדינה) והן בשיגור מסר כוזב במסגרת הנאום לעדי התביעה האחרים במשפט פוטנציאלי זה".

לדברי חקלאי: "המסר הכוזב לעדים האחרים הנו לא לשכוח להעיד שגברת נתניהו צחה כשלג לכאורה בעוד האשמה בגין ההוצאות האישיות המופרכות שגולגלו על קופת המדינה רובצת לפתחו של עד התביעה נפתלי".

"עצוב שראש הממשלה יורד לביבים הללו. אך מאחר שבחר להתפלש בהם, הוא גם ייאלץ לשלם את המחיר", מסר חקלאי בשם מרשו.
נתניהו דיבר אמש על סיקור התקשורת של כנסי התמיכה בו וטען כי "הם עושים הכל כדי לפגוע בי וברעייתי, כי הם חושבים שאם הם יפילו אותי או אותה, הם יפילו אותנו. את הליכוד". לדבריו, "זו אותה תקשורת שאינה חוקרת מי מימן את הפגנות השמאל בפתח תקוה והופכת את מוביליהן לאבירי שלטון החוק".
בתוך כך רמז נתניהו בדבריו למני נפתלי, והוסיף כי אחד העיתונאים שראיין אותו "לא שאל אותו אם הוא (נפתלי) סולק מעבודתו הקודמת כי הכה חבר לעבודה, לא על אישה שהתלוננה שהטריד אותה מינית". ראש הממשלה טען כי כשנכנס נפתלי לתפקידו "תקציבי האוכל זינקו והכפילו את עצמם, וכשעזב הם ירדו. אני רוצה לשאול אתכם: מי אכל את הכמויות האדירות של האוכל הזה? ומה עם חומרי הניקוי, איך ההוצאות עליהם התנפחו? אכלנו את הסבונים?". נתניהו המשיך ברמזים על "היו"ר העתידי של העמותה למלחמה בשחיתות", שלדבריו "פורק מרכבו כל שבוע שבעה ארגזים של מצרכי מזון וחומרי ניקוי לגיסו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן