Skip to content

צעיר נפצע בניסיון חיסול בקריית חיים

רכבו של הצעיר התפוצץ בסמוך לתחנת הדלק בשדרות דגניה בקרייה. הצעיר הוחש במצב קשה לבית החולים רמב"ם. הרקע למעשה הנו פלילי. לכאורה על רקע ארגוני עבריינים על שליטה בצפון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 28 תושב קריית מוצקין, נפצע הערב קשה בפיצוץ שאירע ברכבו בסמוך לתחנת הדלק בצומת קריית חיים – שד' דגניה שבחיפה. משטרה ומד"א הוזעקו למקום  – האירוע נראה כניסיון חיסול על רקע עברייני.
הערב (חמישי), נשמע קול נפץ עז מרכב שנמצא בשדרות דגניה שבקריית חיים. צוותי כיבוי אש שהגיעו למקום החלו בכיבוי האש והגבר הוחש לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם נאבקים כעת הרופאים על חייו. מבית החולים נמסר כי מצבו של הפצוע מוגדר קשה מאוד והוא הובהל לחדר הניתוח עם הגעתו לחדר הלם ברמב"ם.
ממד"א נמסר כי "בשעה 17:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב הכרמל על רכב שעולה באש בשדרות דגניה בחיפה. .חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 28 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ופינו אותו לבית החולים.

הרכב עולה באש בקריית חיים (חדשות לפני כולם)
הרכב עולה באש בקריית חיים (חדשות לפני כולם)

לפני כשבועיים הושלך בקבוק תבערה לעבר עסק של חלפנות כספים (צ'יינג') בקריית חיים, ובשעות שלאחר מכן הושלכו בקריות שני רימוני רסס. .בשבוע שעבר הונח מטען חבלה בכניסה לבניין בנהריה, המטען הונח בכניסה לבניין מגורים ברחוב קיבוץ גלויות בנהריה. המטען נוטרל על ידי חבלני המשטרה ונלקח לבדיקה. בבניין מתגוררים שלושה אחים המוכרים למשטרה ומוגדרים "עבריינים ותיקים". כל האירועים הללו באים לכאורה על רקע מלחמת שליטה בין ארגוני פשיעה בנהרייה לבין ארגון פשיעה אחר בחיפה, אם כי המשטרה טוענת שאין קשר בין האירועים לאירוע היום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן