Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 03 בספטמבר, 2017

היידי - ברוכה הבאה הביתה, דיוינה, סנאפטוק, הכלום הגדול, השייקריות 2, הכוח בידיים של צ'אק, דוד סבא 3, קלארנס 2, אנג'לו 3, סטיבן יוניברס 2, חוש-חש הבלש 2, המטבח המנצח של ניו זילנד 2, הרפתקאות טין טין, בחדר שלי, טיול אחרי צבא, המשפחה בחופשה 3, העולם בעיניי הילדים, כביש אבוד, מריה שראפובה: הנקודה, מטומטמת 2, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:20 היידי – ברוכה הבאה הביתה | Heidi – Bienvenida a Casa, ערוץ Yes קידז

הסדרה מבוססת על רעיון מקורי של מרסלה סיטריו, היוצרת של להיטים רבים: יו סוי פרנקי, צ'יקה ומפירו ופטיטו. הסדרה נותנת פירוש חדשני לקלאסיקה של יוהנה ספירי מ-1880, על הילדה החברותית והמקסימה, אשר עוברת מביתה בכפר לעיר הגדולה, עם נגיעה מודרנית מלאה בקומדיה ומוזיקה. מה יקרה להיידי שהיא תגלה שיש לה כשרון שירה? ומה יקרה בחברות של היידי וקלרה, ילדה המתגלה כסובלת מאגורפוביה אך בו בזמן מתגלה כמוזיקאית מחוננת? צד בצד עם הדמויות המקוריות, בניהן הסבא של היידי וגברת רוטנמאייר, נפגוש דמויות אהובות, מוזרות חדשות אשר מזמינות אותנו להשתתף בהרפתקאות המטורפות שלהן.

14:05 דיוינה | Love Divina | Divina – está en tu corazón, ערוץ הילדים 

טלנובלה. דיוינה (מדהימה בספרדית), היא בחורה צעירה שגדלה ברחוב וחיה בשכונת עוני יחד עם חבורת ילדי רחוב שהתאחדו והפכו למשפחה קטנה. יחד הבטיחו להישמר מפני המציאות שנראית מאוד שלילית. לצד קשיי הרחוב, יתקלו דיוינה ויתר הילדים בעובדת סוציאלית שתגיע ותנסה לקחת את הילדים לבית יתומים, אך דיוינה תנסה למנוע זאת בכל מחיר ותסתיר את חבריה מפניה בכדי שיישארו כולם יחדיו. לצד כל זה דיוינה תמצא אהבה ותגלה מחדש את משפחתה בדרך לא צפויה.

14:40 סנאפטוק, ערוץ Yes קידז 

מהי תמונת האינסטגרם שאנה זק אוהבת במיוחד? למה לקטריקס ודורון אין חשבון אינסטגרם משותף ובאלו שעות דניאל אסייג ממליץ להעלות תמונה חדשה? גאיה שליטא כ"ץ חוזרת לחטט בחשבונות האינסטוש של האורחים שלה, ומספקת הצצה אל הסיפורים המעניינים, המצחיקים והמרגשים שמאחורי התמונות שלהם.

15:00 הכלום הגדול, ערוץ Yes קידז 

קומדיית מדע בדיוני לילדים ונוער המתרחשת בחלל והיא פרודיה על תכניות ריאליטי. בתוכנית משתתפים חייזרים מרחבי הגלקסיה, המגולמים על ידי בובות, לצד משתתפים אנושיים. זאת קומדיה פרועה, מלאה בהומור נונסנס מהיר ודמויות שטרם נראו כמותן על המסך. עם דניאל מורשת, עופר שכטר, יניב ביטון ו-גאיה באר גורביץ'.

15:40 השייקריות 2 | Game Shakers 2, ערוץ טין ניק 

עונה חדשה לקומדיית המצבים. בייב וקנזי הן שתי ילדות בנות 12, שמקימות ביחד חברת אפליקציות משחקים בשווי מיליוני דולרים. הן שוכרות את הראפר המצליח דאבל ג'י כשותף עסקי ויוצאות לעולם המשחקים האמיתי.

16:00 הכוח בידיים של צ'אק | Chuck's Choice, ערוץ Yes קידז 

חייו של צ'אק מקפרליין סובבים סביב בחירות והחלטות כמו בחיים של כולנו. אבל למרבה מזלו הבחירות נמצאות בידיו. צ'אק מקבל מתנה גלקטית מהכוכבים שעשויה להיות המכשיר הטוב ביותר ביקום כולו – היו-די 3000. מכשיר שנותן לו את הכוח לבחור מה תהיה ההרפתקה הבאה שלו. חלק מהבחירות מביאות לתוצאות נפלאות, וחלקן לתוצאות איומות. לרוב הילדים יש אפשרויות מאוד מוגבלות לבחירה, אך לעומת זאת, בפני צ'אק כל האפשרויות פתוחות. צ'אק בן ה-12 שולט בגורלו ויוצא להרפתקאות מסעירות ביחד עם חבריו מישה ויו-די.

17:05 דוד סבא 3 | Uncle Grandpa 3, ערוץ הילדים

הדוד והסבא של כולם חוזר בעונה חדשה ומטריפה במיוחד היישר מאולפני Cartoon Network. דוד סבא ימשיך לנסוע ממקום למקום עם החברים המגניבים שלו, עוזר לאנשים ותוך כדי משנה את חייהם לנצח.

17:15 קלארנס 2 | Clarence 2, ערוץ הילדים

קלארנס, ילד קצת מוזר שרואה טוב בכל דבר סביבו: קרבות בוץ, התנגשויות מוזרות, קרבות טרמפולינות, תעלולי מסיבות פיג'מות, ומבצרים על עצים. החיים לקלרנס מרתקים ומלאי הרפתקאות שאותם הוא חולק עם החברים שלו ועם המשפחה שלו, אימא מרי, והחבר שלה, צ'אד.

17:25 אנג'לו 3 | Angelo Rules 3, ערוץ הילדים

אנג'לו (מבית Cartoon Network) הוא תלמיד בבית הספר יסודי ובעל רעיונות מדהימים. אנג'לו יודע איך לפתור כל מיני מצבים בהם הוא נתקל בחיי היום יום שלו, גם בבית, גם בשכונה, וגם בבית הספר. לצדו עומדים שני חברים טובים שמשתפים איתו תמיד פעולה: שרווד הגאון ולולה.

17:35 סטיבן יוניברס 4 | Steven Universe 4, ערוץ הילדים

סטיבן יוניברס חוזר בעונה חדשה. באמצעות חברותיו של אימו, אבני החן, סטיבן ימשיך בניסיונותיו להציל את עולמו מקריסה מוחלטת עקב זיהומו על ידי האבנים הרעות, וגם על ידי בני האדם. בעונה החדשה שתשודר ברצועת השידור של Cartoon Network, סטיבן ימשיך לעבור מגוון הרפתקאות כדי לגלות את עצמו ואת הכוחות שלו.

17:45 חוש-חש הבלש 2 | Inspector Gadget 2, ערוץ הילדים

עונה חדשה לבלש בעל הגאדג'טים המגניבים ביותר. עלילת הסדרה מתמקדת בחוש-חש, בלש מפוזר, מגושם ולא-יוצלח, שבגופו הושתלו איברים ביונים שונים אשר מקנים לו כוחות על-טבעיים. אויביו העיקריים הם דוקטור רשע, מנהיג ארגון פשע מסתורי ואחיינו הצעיר, טאלון. לחוש-חש עוזרים, בלי ידיעתו, אחייניתו קרן וכלבה החכם, מוח. יחד הם מצילים אותו מסכנות ומכוונים אותו לסיכול הפשע מבלי שהוא מודע לכך.

18:00 המטבח המנצח ניו זילנד 2 | 2 My Kitchen Rules New Zealand, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לגרסה הניו-זילנדית של ריאליטי האוכל האוסטרלי. זוגות מתמודדים (המייצגים מחוזות שונים בניו זילנד) מתחרים זה בזה במטרה להפוך בית רגיל למסעדה מתפקדת הפתוחה לעסקים. כל פרק יתמקד ביום הבישולים וההכנות של אחת הקבוצות, האמורה להגיש בסופו ארוחה בת שלוש מנות לשופטים ולקבוצות המתחרות.

18:20 הרפתקאות טינטין | The Adventures of Tintin, ערוץ Yes קידז

סדרת האנימציה הקלאסית המבוססת על סדרת ספרים שגיבורה הוא העיתונאי הבלגי הצעיר, טינטין. אליו מתלווה לאורך הרפתקאותיו השונות כלבו הנאמן, שלג. טינטין הוא אמיץ, נחוש, נאמן לחבריו, ישר וסקרן, ולא אחת הרפתקאותיו מתחילות בגלל ניסיונות של פושעים לנסות להפחיד את טינטין. סקרנותו הרבה, נחישותו, תשומת לבו לפרטים קטנים, כמו גם כמות הגונה של מזל ועזרה מידידים, מאפשרים לו לפתור תעלומות רבות.

21:00 בחדר שלי | In My Room, ערוץ Hot8

סיפור התבגרותם של שישה בני נוער, אך ורק באמצעות חומרים שהם צילמו בעצמם והעלו ליו-טיוב. אלה הם היומנים המצולמים שלהם. במשך שנים רצופות המצלמה מופנית אל תוך החדר ואל פני הגיבורים. היא מאפשרת לנו לשהות בחדרים ולחוות יחד איתם, בעדינות ובהדרגה, את השינויים, המאבקים, החדווה והכאבים שבתהליך הצמיחה שלהם, בדרך אל מי שהם חולמים להיות. בימוי: איילת אלבנדה. ישראל, 2017. 

21:00 טיול אחרי צבא, ערוץ כאן 11

המוזיקאים פבלו רוזנברג בן ה-52 – נשוי בשנית ואב לשלושה, ו-גל תורן בן ה-41 – נשוי ואב לשלושה, יצאו לטיול אחרי צבא להודו, אותו לא עשו מעולם. בלבו של המסע, נמצא הפער שבין הגילאים של פבלו וגל לבין החוויה עצמה: הם חווים על בשרם את מגוון החוויות של התרמילאים הישראלים, חולקים איתם גסט-האוסים, מסעדות מקומיות, מסלולים ועוד… הפער הזה הוא מקור לקומדיה, רגעים מרגשים, נקודות משבר, תובנות, חששות ופחדים ומאפשר גם לגלות הודו אחרת, כפי שלא תועדה עד כה בטלוויזיה הישראלית. הסדרה מלווה בשכבת אינפוגרפיקה רלוונטית ומעשירה על הודו, במטרה להעניק לצופה נדבך של אינפורמציה בנוסף לחוויות שעוברים פבלו וגל. העונה, בת 10 פרקים, מתרחשת ברובה ביעדי 'שביל החומוס', בניהם: ניו-דלהי, ורנאסי, הרי ההימלאיה, דרמסלה, אמריצר, פושקר, ג'איפור ומגיעה בסופה לתאילנד, לעיר בנגקוק והאי צ'אנג מאי.

21:30 משפחה בחופשה 3 | Family Travel with Colleen Kelly, ערוץ הטיולים

קולין קלי היא מחברת מדריכי טיולים, טיילת מנוסה ואימא מודרנית שאינה מפחדת מהרפתקאות. קלי תסייר עם ילדיה ביעדים האטרקטיביים בעולם ותחלוק טיפים לחופשה המשפחתית המושלמת.

22:00 העולם בעיניי הילדים | The World According to Kids, ערוץ Hot8

איך הילדים רואים את העולם? סדרה חדשה מבית ה-BBC מזמינה לחוות את החיים דרך עיניהם של שבעים ילדים בגילאי 6-11. המשתתפים צוידו במצלמות וידאו והם מתעדים את חייהם בבית במקביל לתיעוד מצלמות הווידאו במועדונים שאחרי בית הספר. צוות של פילוסופים פיתח עבור הסדרה מספר דילמות מאתגרות שיוצגו בפני הילדים ויציעו תובנה חדשה ומעניינת לגבי איך ילדים חושבים. BBC ,2017.

22:00 כביש אבוד | Lost Highway, ערוץ Yes3

מוזיקאי מתוסכל שרצח את אשתו נידון לכס הנידונים למוות, אולם אז הוא נעלם מהתא השמור ובמקומו מגיח משום מקום בחור צעיר. שחקנים: ביל פולמן, פטרישיה ארקט, הנרי רולינס. במאי: דיוויד לינץ'. ארה"ב, 1992. הסרט יפה ויזואלית, אבל הוא מלא אלימות ומיניות – והעלילה לא נעה על כביש ישר, ברור או מובן. ציון: 

22:00 מריה שראפובה: הנקודה | Maria Sharapova: The Point, ערוץ Yes דוקו

אין מחלוקת על כך שהיא אחת משחקניות הטניס הגדולות בכל הזמנים (לאחר שזכתה ב-5 תארי גראנד סלאם, בכל אחד מארבעת טורנירי הגראנד סלאם ודורגה בעבר במקום הראשון בעולם), שהיא יציבה, רהוטה וכמובן יפיפייה, ולמרות זאת, לאורך כל שנות הקריירה שלה היא הצליחה תמיד למשוך אליה אש על המגרש ומחוצה לו. ב-7 במרץ, 2016, עם תום אליפות אוסטרליה הפתוחה, התברר שמריה שראפובה השתמשה במהלך התחרות בתרופה הלא-חוקית, מלדוניום, וה-ITF גזר עליה השעיה מתחרויות למשך שנתיים (שקוצרו בהמשך ל-15 חודשים). הסרט מביא, מנקודת מבטה של השחקנית, את השנה המאתגרת ביותר שחוותה לאורך כל הקריירה שלה. דמותה הציבורית, מאחוריה התחבאה עד היום שראפובה, נדחקת סופסוף הצידה וחייה הפרטיים נחשפים אל מול המצלמה. שראפובה בוחרת להציג את סיפורה במילותיה שלה, בבלוגים אישיים מול המצלמה, בראיונות עם המעריצים והאנשים שמלווים אותה ובצילומים מהעבר ומהווה. בימוי: ליסה לקס, ננסי שטרן ווינטרס. 60 דקות, ארה"ב, 2017.

22:15 מטומטמת 2, ערוץ Hot3

שירי, השחקנית המתוסכלת שנאלצה להסתנן כסוכנת סמויה לתיכון, חוזרת ומסתבכת בגדול עם המנהל, המשטרה והעולם התחתון ושוב גוררת אחריה את חבריה הטובים. ספוילר – בעונה השנייה, המתחילה לאחר הנשיקה עם אסף, שירי ממשיכה בחקירה המשטרתית ונאבקת להמשיך ולנהל את העולמות המקבילים בהם היא חיה: לא מדווחת למפעיל המשטרתי שלה מוריס על הרומן עם אסף, מנצלת את עמוס להיכנס לתוככי עולם הפשע ואפילו קוראת עליו תיגר. לאחר ששירי מגלה שכולם עבדו עליה ושכולם משתמשים בה למטרותיהם, היא מתחילה לנצל את כל מה שלמדה כסוכנת סמויה בעולם השוטרים וסוחרי הסמים למען עצמה, לא בוחלת בשימוש בתרמית בכוח ובכוחנות להשגת מטרותיה – מה גם שהללו מתחבבים עליה קצת יותר מדי – תוך שהיא מסכנת את חבריה הטובים נתי ולירז, וגוררת אותם לאבדון. אין דבר שהיא לא תעשה כדי להציל את נמרוד, או שמא להציל את עצמה.

23:00 רצח באינטרנט | Murder on the Internet, ערוץ Yes דוקו

כשההתפתחות הטכנולוגית נותנת כלי חדש לרוצחים כדי לתפוס את קורבנותיהם, יציאה לדייט יכולה להפוך לדבר מסוכן. ככל שאתרי ההיכרויות והאפליקציות נהיים פופולריים, הסיכוי שלנו להכיר באמת את בן הזוג הופך לקלוש ואנשים זרים יכולים להתחבא מאחורי פרופילים מזויפים. למעשה, מספר הפשעים הקשורים לאפליקציות של דייטינג (כמו טינדר וגרינדר), הכוללים אונס, פדופיליה וניסיונות רצח, גדלו פי 7 בשנתיים האחרונות, עד כדי כך שמדי חודש 10 נשים וגברים נרצחים, בממוצע, על ידי הפרטנר, בן הזוג או הדייט שלהם בבריטניה. בסרט נחשפות התוצאות המטרידות של פגישות עם אנשים שהוכרו רק דרך האינטרנט ומובאים מספר מקרים מזעזעים בהם החיפוש אחר אהבה הביא לסיום מחריד: משף שהרג אמא בליברפול ועד רוצח סדרתי שהשתמש בשיטות מודרניות לשדל ולרצוח את קורבנותיו. בסרט מובא גם סיפורו המפורסם של קארל לנגדל בן ה-26 שהכיר מורה דרך אתר היכרויות באינטרנט וחנק אותה למוות בפגישתם הראשונה. שני פרקים בני 47 דקות, אנגליה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן