Skip to content

פרטנר TV יחד עם מנוי לנטפליקס ב-69 שקל לחודש

ההטבה למסלול הצפייה באיכות HD ב-Netflix תינתן החל מהיום למשך חצי שנה, למצטרפים חדשים וללקוחות קיימים של פרטנר TV, וגם לבעלי מנוי קיים ב-Netflix המצטרפים לפרטנר TV
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת פרטנר מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נטפליקס (Netflix), רשת הטלוויזיה האינטרנטית המובילה בעולם. מהיום (03 בספטמבר, 2017), תינתן הטבה מיוחדת לכל לקוחות פרטנר TV, שיוכלו ליהנות מכל התכנים של נטפליקס ללא עלות למשך חצי שנה. פרטנר היא שותפה מקומית של נטפליקס בישראל, והראשונה שמציעה את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר, עם נוחות של גישה ישירה לתכנים בלחיצה על כפתור "Netflix" בשלט.

איציק בנבנישתי - מנכ"ל פרטנר (צילום: משה שי)איציק בנבנישתי – מנכ"ל פרטנר (צילום: משה שי)

כחלק מהשותפות של נטפליקס ופרטנר, ייהנו כל לקוחות פרטנר TV, קיימים וחדשים, מאלפי התכנים המוצעים בנטפליקס – סרטים הוליוודיים, תכניות טלוויזיה מובילות, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ומגוון רחב של תכניות לילדים – והכל, בגישה נוחה ומהירה, בלחיצה על כפתור Netflix בשלט פרטנר TV, וללא עלות למשך חצי שנה.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "אנחנו שמחים וגאים בשותפות עם נטפליקס, שמאפשרת לנו להציע את התוכן הטוב בעולם עם שירות הטלוויזיה המתקדם בישראל, ובכך לאפשר ללקוחותינו ליהנות לראשונה ממהפכת הטלוויזיה הפתוחה ששינתה את האופן בו צופים וצורכים טלוויזיה בעולם. עוד לפני שהתחלנו בהתקנות, נרשמו יותר מ-20 אלף לקוחות שהתעניינו בהצטרפות לפרטנר TV, ובשבועות האחרונים אנחנו כבר מתקינים במאות משקי בית ברחבי הארץ בכל יום".

הטבת שישה חודשי חבילת נטפליקס HD ללא עלות, זמינה ללקוחות פרטנר TV ומיועדת ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, במגוון מסלולי פרטנר TV: שירות הטלוויזיה פרטנר TV, באנדל (פרטנר TV + אינטרנט) וטריפל (פרטנרTV + אינטרנט + קו ביתי). קבלת ההטבה תתבצע עם התקנת השירות בבית הלקוח.

לקוחות קיימים יכולים לממש את ההטבה כבר עכשיו באתר פרטנר, ללא צורך בפניה למוקד הטלפוני או למרכזי השירות לקבלת ההטבה. הזיהוי באתר ייעשה באמצעות שם המשתמש והסיסמה של מנוי פרטנר TV, שנמסר ללקוח בהודעת מסרון עם התקנת הממיר. ההטבה מיועדת גם למנויים קיימים של נטפליקס שיצטרפו לפרטנר TV, ויוכלו ליהנות מהטבת נטפליקס HD לחצי שנה מפרטנר, לשימוש במנוי הקיים שלהם בנטפליקס.

את המהלך, ילווה קמפיין פרסומי נרחב בהובלת אייל קיציס, אשר הוביל את קמפיין "הטלוויזיה הפתוחה של פרטנר" בשבועות האחרונים.

בסיום תקופת ההטבה של 6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות ללקוחות פרטנר TV, ניתן להפסיק את מנוי נטפליקס או להמשיך וליהנות מהשירות בתשלום חודשי בחשבונית פרטנר או ישירות מול נטפליקס, בהתאם לעלויות מסלולי הצפייה בנטפליקס, החל מ-29.90 שקל לחודש. לקראת סיום ההטבה יישלחו ללקוחות פרטנר TV התראות במסרון ובחשבונית.

1 Comment

  1. דסה שרה
    27 בנובמבר 2017 @ 10:26

    אני מבקשת לשאול איך אני מצטרפת לנטפליקס

    תודס דסה שרה 0525479944

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן