Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 06 בספטמבר, 2017

ידיד נפש, הרווק 21, על הכוונת 2, ריק ומורטי 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 ידיד נפש | Conventional Sins, ערוץ Yes דוקו

סרט התעודה הטוב ביותר – פסטיבל ירושלים 2017. בתחילת שנות האלפיים נחשפה בבני ברק רשת פדופילים, שכללה עסקנים ובני רבנים. הם פגעו בעשרות רבות של ילדים שספגו מהם התעללות מינית ונפשית. מאיר, בן של רב מחסידות אדוקה, נפל בגיל צעיר לידי הרשת ועבר אלימות קשה. אבל מאיר הוא גיבור מסוג אחר – יש לו חוש טבעי לתיעוד ובגיל 15 הוא כותב יומן המתאר את מה שעובר עליו. ביומן מאיר מתאר את ההתמודדות שלו, כמו גם את שיטות הפעולה של הפדופילים במגזר החרדי. היום, עשר שנים אחרי שעזב את החסידות, מֵאיר מחליט לחשוף את הסיפור שהחברה החרדית ניסתה לקבור: הוא פותח מחדש את היומן שכתב, וביחד עם שחקנים – שבעצמם עזבו את העולם החרדי – מנסה לשחזר את שאירע לו, שלב אחר שלב. כך נחשפים – באופן אינטימי וחסר תקדים – לא רק לסיפור הבלתי-נתפס של מֵאיר, אלא גם לַתְפיסוֹת המקובלות בחלקים נרחבים של החברה החרדית לגבי תפקידם ומעמדם של ילדים ונערים צעירים בחברה זו. הבמאיות ענת יוטה צרויה ("מקודשת", "השיעור") ושירה קלרה וינטר מביאות אל המסך מסמך קולנועי מצמרר והופך קרביים על מה שקורה בין חומותיהן של קהילות חרדיות מסוגרות, ועל השתיקה וההשתקה שמלוות את המתרחש. 70 דקות, ישראל, 2017.

22:25 הרווק 21 | The Bachelor 21, ערוץ Yes דרמה

ניק ויאל הוא הרווק החדש, שיככב בעונה ה-21 של להיט הריאליטי הרומנטי. ניק בן ה-36 ממילווקי, בן למשפחה מרובת ילדים, חובב טיולים, כדורעף חופים ומעריץ מושבע של קבוצת הפוטבול גרין ביי פקארס, בעל תואר שני בחשבונאות ומנהל עסקים, חבר טוב ואיש מקסים שהנשים מתקשות לוותר עליו. ניק השתתף בשתי עונות של "הרווקה", בשתיהן הגיע כמעט עד הגמר הגדול ובשתיהן ננטש על ידי אהבותיו, רגע לפני שהציע להן להינשא לו. ניק שבור הלב חזר לביתו, שם הגיע למסקנה שמה שלא הורג מחשל, וכעת הוא חוזר, חזק מתמיד מוכן ולהוט להתחיל את החיפוש שלו אחר אהבה, והפעם כשהוא במרכז הבמה. בין 30 הרווקות שיתחרו על ליבו של ניק ישנן: מורה לחינוך מיוחד, מאמנת דולפינים, דוגמנית, מנהלת מרפאת ניתוחים פלסטיים, אחות חדר ניתוח, אחות ניידת, צלמת חתונות, אחות תינוקייה, מלצרית, דולה, מנהלת שיווק, צלמת, שפית, דיילת, רקדנית, בעלת עגלת אוכל רחוב, עורכת דין, מורה, רואת חשבון, יועצת נפשית, ומדריכת פילאטיס.

חדש ב-Netflix

על הכוונת 2 | Shooter 2

צלף לשעבר בחיל הנחתים של ארצות הברית, שזכה לעיטורי כבוד רבים, חוזר לפעולה כדי לסכל מזימת התנקשות שבמוקדה הנשיא. עד מהרה הוא מוצא את עצמו מופלל ברצח. עונה שנייה.

ריק ומורטי 3 | Rick and Morty 3

ריק הוא מדען מבריק ושיכור שחוטף את מורטי, נכדו הצעיר, להרפתקאות פרועות בעולמות אחרים ובממדים חלופיים. עונה שלישית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן