Skip to content

פרשת הצוללות: השר יובל שטייניץ, ייחקר בעקבות חקירת יועצו הפוליטי

היועץ המשפטי לממשלה אישר הערב לחוקרי המשטרה לזמן לחקירה את השר לאחר שמקורביו נעצרו במסגרת החקירה. בשלב זה מדובר במסירת עדות בלבד ולא בחקירה באזהרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שטייניץ (משמאל ) וטייב (עומד מימין) בחברת הגוד גייס של הממשלה וביניהם שר לביטחון פנים ושר התחבורה (צילום מדף הפייסבוק)
שטייניץ (משמאל ) וטייב (עומד מימין) בחברת הגוד גייס של הממשלה וביניהם שר לביטחון פנים ושר התחבורה (צילום מדף הפייסבוק)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט אישר לפני שעה קלה לחוקרי להב 433 לזמן לחקירה את שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ במסגרת חקירת תיק 3000 פרשיית הצוללות. כך נודע למגפון לפני זמן קצר.

שטייניץ ייחקר לאחר חקירתו של יועצו הפוליטי של השר, רמי טייב, שנחקר הבוקר (שני) בחשד למעורבות בפרשת הצוללות וכלי השיט ביחידת להב 433 של המשטרה. טייב חשוד בלקיחת שוחד ותיווך לשוחד לאיש ציבור, קשירת קשר לביצוע פשע והלבנת הון. מעצרו הוארך הערב בשלושה ימים.
טייב נעצר ונחקר בשעות הלילה, ועבר עימות מול עורך דין שנעצר כמה שעות קודם לכן בפרשה. בעימות טען עורך הדין שסיפק ייעוץ לטייב, וזה שילם לו באמצעות צ'ק של עד המדינה בפרשה, מיקי גנור.הבוקר עצרה המשטרה לחקירה את

אליעזר (מודי) זנדברג
אליעזר (מודי) זנדברג

תוך כך הותר לפרסום כי הבוקר נעצר לחקירה אליעזר (מודי) זנדברג המכהן כיום כיו"ר העולמי של קרן היסוד – המגבית המאוחדת לישראל.  קודם לכן הוא שימש כדירקטור, יועץ ונציג של חברות ישראליות וזרות שונות. זנדברג היה חבר כנסת במשך 14 שנה והחזיק בתפקידים שונים בממשלה, כגון שר התשתיות הלאומיות, חבר בקבינט הכלכלי, שר המדע והטכנולוגיה, יו"ר ועדת השרים למדע וטכנולוגיה וסגן שר החינוך, התרבות והספורט. במהלך 14 שנות כהונתו בכנסת, הוא שירת בוועדות חשובות רבות. מודי זנדברג חבר בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית מאז שנת 2010.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן