Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 07 בספטמבר, 2017

הסוכן הנרי 3, ארט שואו, הצלצול 3, פשע אמריקני 3, כומר רצחני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסוכן הנרי 3 | 3 Henry Danger, ערוץ טין ניק

הנרי הארט הוא נער בן 13 המתגורר בעיירה אמריקנית טיפוסית. ראיון עבודה שגרתי מזכה אותו במשרה מפתיעה: שוליה לגיבור העל המקומי 'קפטן איש'. הנרי מתחייב לשמור בסוד על זהותו החדשה ולהסתירה מפני חבריו הטובים שרלוט וג'ספר, הוריו ואחותו הצעירה פייפר.

22:00 ארט שואו | The Art Show, ערוץ הטיולים

בכוחה של האמנות לעורר בנו מחשבה ורגש, לשנות את הדרך בה אנו רואים את העולם וליצור שינויים חברתיים ותרבותיים. תוכנית זו תיקח לראות ולחוות אמנות ברחבי העולם ולפגוש כמה מהאמנים המרתקים ביותר הפועלים כיום. במהלך פרקי הסדרה: העיר האסורה בבייג'ינג, אמנית בריטית מהוללת הפועלת בטוסקנה ותרומתם של אמנים מקומיים לשיקום העיר דטרויט.

22:00 הצלצול 3 | Rings, ערוץ Yes2

המשך לסדרת מותחני האימה "הצלצול". סטודנטית צעירה מחליטה לאתר את בן זוגה לשעבר, שנעלם לאחר שהחל להתעניין באגדה אורבנית על סרטון מסתורי וקטלני. בניסיונותיה להתחקות אחר עקבותיו היא נחשפת לתגלית מפתיעה על הסרטון שמציבה את חייה בסכנה. שחקנים: איימי טיגרדן, בוני מורגן, ג'וני גלקי. במאי: פ. חביאר גוטיירז. ארה"ב, 2017. הצופים הוותיקים של הסדרה בוודאי ימצאו מעט מתח, אך שאר הצופים יראו פה עלילות אימה ממוחזרות ותסריט מחורר עד משמים. ציון: 

22:00 פשע אמריקני 3 | American Crime 3, ערוץ Hot HBO

אנתולוגיית הפשע המדוברת של רשת ABC, חוזרת לעונה שלישית ותעסוק במהגרי עבודה בחוות החקלאיות. לואיס סאלזאר (בניטו מרטינז, "בית הקלפים"), מהגר בלתי חוקי ממקסיקו, מגיע לארה"ב בחיפוש אחר עבודה ומגלה כי העבדות המודרנית פורחת ומשגשגת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מהגרים נאלצים לשלם סכומים מופרכים עבור מקלט, מזון וצרכים בסיסיים אחרים, ונקלעים לחובות אינסופיים כשהשכר הזעום אותו הם מרוויחים עובר ישירות למעבידים שלהם. אך הם לא היחידים שהופכים למטרה עבור המערכת המושחתת הזו; גם קוי הנסון (קונור ג'ספ), צעיר אמריקני שהתנתק ממשפחתו והתמכר לסמים, מוצא עצמו משועבד לעבודה בחווה אחרי שמנהל המקום, אייזיק קסטיו (ריצ'ארד קברל), מבטיח לו עבודה קבועה והזדמנות לשקם את חייו. ג'ינט האסבי מגלה את האמת המזעזעת מאחורי העושר של משפחתה ועל הדרך שבה מצליחים חקלאים לחסוך בהוצאות ולשרוד בשוק התחרותי, ומחליטה לעשות בחירה מוסרית שמסכנת את יקיריה. קימארה וולטרס (רג'ינה קינג) היא עובדת סוציאלית שמקדישה את חייה למען הזולת. היא נואשת לתינוק אך מגלה שלא קל להיכנס להריון בגילה. במקביל, היא מנסה להציל נערת ליווי בת 17 (אנה מולווי), לעזור לה לצאת ממעגל הזנות ולהעיד נגד הסרסור שלה.

22:00 כומר רצחני | Sinister Minister, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי מבית Lifetime, המבוסס על סיפור אמיתי. טריש היא אם חד הורית שמתאהבת בכומר כריזמטי בשם די.ג'יי. היא מאמינה שהיא בדרכה להשיג את החיים המושלמים והיציבים שתמיד רצתה לה ולבתה סיינה בת העשרה. אבל מה שטריש לא יודעת הוא שדי.ג'יי. רוצח סדרתי, שרק מתחזה לכומר כדי להתקרב לנשים, להתחתן ולרצוח את נשותיו, והוא מתכנן להיפטר ממנה ולהפוך את סיינה לאשתו הבאה. שחקנים: ניקי האוורד, רייצ'ל וויטל, ג'ף מרצ'לטה. ארה"ב, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן