Skip to content

ארבעה רבנים נעצרו בחשד זיוף ומרמה בדרך להשגת תעודה לכהן כרב עיר

על פי החשד הארבעה השיגו במרמה את "תעודת הכושר", מבלי שנכחו בבחינות ההסמכה ואף בשיטות נוספות, הכוללות זיוף הרישום של ציוני המבחן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבעה רבנים נעצרו הבוקר (רביעי) בידי משטרת ישראל בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים, זיוף והתחזות. הארבעה התמודדו לתפקיד רב העיר לוד ונעצרו במהלך חקירות המשטרה על זיופים במהלך הבחירות לרבנות לוד.

בתום חקירה מורכבת עצרה הבוקר יחידת חקירות ארצית במשטרת ישראל ארבעה רבנים מערים שונות, בחשד כי השיגו במרמה "תעודת כושר", המקנה להם יכולת להתמודד על תפקיד ציבורי בכיר – של רב העיר.
עפ"י החשד, הארבעה השיגו במרמה את "תעודת הכושר", מבלי שנכחו בבחינות ההסמכה ואף בשיטות נוספות, הכוללות זיוף הרישום של ציוני המבחן, שליחת אדם אחר במקומם לבחינה שהתחזה להם ואף פניה ישירה לבודק המבחן, במטרה "שיקל" בבדיקת המבחן ובמתן הציון.

מעצר רב - למצולם אין קשר לידיעה (צילום רכיון - חדשות 10)
מעצר רב - למצולם אין קשר לידיעה (צילום רכיון - חדשות 10)

בתוך כך, בלשי יאח"ה בלהב 433, עצרו הבוקר את ארבעת החשודים וערכו חיפוש בבתיהם, במטרה לתפוס מסמכים אשר עפ"י החשד קושרים אותם לעבירות המיוחסות, הכוללות: מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד , התחזות כאדם אחר וזיוף בנסיבות מחמירות.

במשטרת ישראל מדגישים, כי החשד הנו כלפי החשודים עצמם ולאורך כל החקירה מראשיתה , זכו לשיתוף פעולה מקצועי מהרבנות  הראשית לישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן