Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 09 בספטמבר, 2017

גדרות, סופר מודל מלידה, ים של עצים, פורטוריקנים בפריז, חיי עם ליברצ'ה, המצוד אחר בן לאדן, המדינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
10:45 גדרות | Fences, ערוץ Hot גולד

הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר, השחקן הראשי ושחקנית המשנה. ויולה דייויס, שגילמה את אותו תפקיד בהצגה ואף זכתה עליו בטוני, הוסיפה למדף הפרסים שלה עוד כמה פסלונים, כולל האוסקר וגלובוס הזהב. מגלם גבר קשה יום וקשה עורף באמריקה של שנות החמישים. את תסכולו מההחמצות של חייו, הוא מוציא על סביבתו ועל משפחתו – אשתו, איתה הוא חי מגיל 18 ובנו הגדול. כאשר ניצבת בפני הבן הזדמנות חד פעמית להגשים את חלומו, האב הגאוותן ניצב בדרכו. שחקן נוסף ובמאי הסרט: דנזל וושינגטון. ארה"ב, 2016. הסרט הוא סוג של מחזה מצולם, הרבה טקסטים, משחק מרשים של וושינגטון ודיוויס ועלילה איטית ומעניינת לחובבי הסוגה. ציון: 

17:30 סופר מודל מלידה | Growing Up Supermodel, ערוץ לייפטיים 

סדרת הדוקו-ריאליטי עוקבת אחרי שבעה דוגמנים ודוגמניות צעירים, שמסכנים את הכל כדי להגשים את חלומם לבנות קריירה מצליחה כמו של הוריהם המפורסמים: ביניהם הבנות של השחקן ריקי שרודר והבת של המתאגרף אוסקר דה לה הויה. יש להם את השמות הנכונים והגנים המוצלחים, ונדמה שגורלם הוא להגיע לפסגה, אבל הילדים-של מגלים שכל היתרונות האלו הם רק חלק ממה שצריך כדי להצליח בעולם התחרותי של היום. ואילו ההורים, שהצלחתם היא שסללה לילדים שלהם את הדרך, מגלים בעצמם שלהיות כוכב זה הרבה יותר קל מאשר לגדל כוכב.

21:30 ים של עצים | The Sea Of Trees, ערוץ Yes1

דרמה. לאחר שחווה אירוע טרגי בחייו, מגיע ארת'ור ליפן עם מזוודה קטנה בלבד, כדי לשים קץ לחייו ביער העבות שלמרגלות הר פוג'י. שם הוא פוגש גבר יפני שאיבד את דרכו, ויחד הם יוצאים למסע הישרדות ומנסים ביחד למצוא משמעות חדשה לחיים. שחקנים: מת'יו מקונוהיי, נעמי ווטס, קן ווטאנאבי ("הסמוראי האחרון"). במאי: גאס ואן סנט. ארה"ב, 2015. סרט משעמם, מבולבל, ריק לחלוטין ומסתמן כנקודת שפל מדכאת בקריירה של הבמאי גאס ואן סנט. ציון: 

22:00 פורטוריקנים בפריז | Puerto Ricans in Paris, ערוץ Hot פאן

קומדיה בכיכובן של רוזאריו דוסון ו-רוזי פרז. שני שוטרים גמלוניים אך אמיצים ממשטרת ניו-יורק, נקראים למשימה מיוחדת במינה בפריז, הדורשת מהם לחשוב בצורה מקורית ולצאת מהקופסה. מסתבר ששני מעצבי אופנה עילית צרפתיים גורסים שנגנב מהם תיק יד אופנתי חדיש וייחודי, פרי עיצובם המקורי. מי שהניח עליו את ידו הוא לא אחר מאשר מתחריהם חסרי ההשראה, כך לפחות הם טוענים. ההסתבכות הקשה של צמד ההיספאנים בעיר האורות חסרת תקדים. בימוי: איאן אדלמן. ארה"ב, 2015.

22:00 חיי עם ליברצ'ה | Behind the Candelabra, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 14 בנובמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 המצוד אחר בן לאדן Manhunt: The Search for Bin Laden, ערוץ Hot HBO

הסרט הדוקומנטרי של HBO מתעד את המסע רב התהפוכות, שנמשך קרוב לעשור, בעקבות מנהיג אל-קאעידה, אוסאמה בן לאדן – עד לפשיטה הדרמטית וההתנקשות בחייו באפריל 2011. הבמאי גרג בייקר ("סרג'יו", "Koran by Heart") חושף לראשונה, באמצעות צילומים בלעדיים וראיונות אחד-על-אחד עם דמויות מפתח בוושינגטון, פקיסטן, ערב הסעודית ועוד, פרטים שטרם פורסמו על אחד הסיפורים המפורסמים ביותר של זמננו. 

22:35 המדינה | The State, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

מיני סדרה מאת הסופר והבמאי פיטר קוסמינסקי. הסיפור בדיוני, אך מבוסס על מחקר מקיף, עוקב אחר חוויותיהם של ארבעה גברים ונשים בריטים צעירים, אשר עזבו את חייהם כדי להצטרף לשורות ISIS בראקה, סוריה. סם אוטו המשחק את ג'לאל, עוקב אחר צעדיו של אחיו הבכור בהחלטתו לנסוע לסוריה ולהילחם עם ISIS, ומשכנע את ריאן מקאן, שמשחק את חברו הטוב ביותר זיאד, להתלוות אליו. אוני אוניהרה משחקת את האם החד-הורית שאקירה, שמגיעה לסוריה עם בנה בן התשע, איזק; נחושה בדעתה להביא את כישוריה כרופאה זוטרה, לעזרתה של המדינה האסלאמית; שוואני קמרון משחקת את הנערה אושנה שהותירה מאחוריה את משפחתה, כדי למלא את מה שהיא רואה כחובתה הדתית. לאחר שהם חווים את המציאות של החיים בראקה, עדים לזוועות שבוצעו על ידי המשטר, וההשלכות של התקיפות האוויריות, המסע שלהם מקבל תפנית – לתוך התפכחות וייאוש, מצד אחד, ומחויבות גוברת לח'ליפה מצד אחר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן