Skip to content

"סטריט ארט" בתוך מוזיאון – קולקטיב KLUB7 נושמים את תל אביב

לרוץ ולא להחמיץ את התערוכה החדשה הטובה בעיר שהיא גם במקום הכי יפה בתל אביב. במסגרת "קולקטיבים יוצרים בבית העיר" מציגים ששת חברי קולקטיב KLUB7 מיצגי ענק של STREET ART שטרם נראו במחוזותינו אשר ממוקמים בשלושת הקומות של בית העיר הישן בכיכר ביאליק בתל אביב.

קולקטיב KLUB7  בבית העיר קולקטיב אמנים מברלין ומהלה (Halle), בגרמניה

DISKOROBO, MIKE OKAY, DANI DAPHNE, LOWSKI, OTTO BAUM , KID CASH

אמני קולקטיב קלאב7. צילום: אתר בית העיר

KLUB7 הוא קולקטיב של אמנים המציגים נופים אורבנים מרעננים, הנמצאים בחיי היומיום שלנו ברחוב או בבית. חלקם הכירו בלימודיהם בבית הספר לאמנות בהאל שבגרמניה ואחרים הצטרפו אליהם לעשייה בתחום הציור האורבני וגראפיטי הרחובות. כחלק מהסצינה המוקדמת בסוף שנות ה90 של אמנות הרחוב שהחלה להתרחב ברחבי אירופה, ששת האמנים החליטו לחבור יחד ולהקים את הקולקטיב KLUB7. מהר מאד, הם הפכו לאמנים מובילים בתחום אמנות הרחוב והם העבירו את משכנם לברלין כי שם התרחשה הסצינה העכשווית העולמית של אמני הרחוב הצעירים מרחבי העולם. כל אחד מחברי הקולקטיב, פיתח את סגנונו הייחודי בין אם באילוסטרציה וטיפוגרפיה ובין אם  באומנות ידנית ודיגיטלית. הקבוצה החלה בשיתופי פעולה בפרויקטים עירוניים גדולים ברחבי העולם, בניו יורק, פריס, ירושלים, אמסטרדם וכעת אצלנו בתל אביב.

"תל אביב אינטנסיבית במיוחד", אומרים חברי הקולקטיב, "אנחנו מתרשמים מהצורות הברורות של אדריכלות הבאוהאוס בניגוד למבנים האקראיים של חפצים, חומרים ואשפה, אשר רוב האנשים מסווגים כזבל, ובעינינו הם יפיפיים, ונראים כמו דחפים ומעשים יצירתיים מודעים, מלאים במתח ומעוררים". בתוך הקונסטרוקציות הללו ייצרו חברי KLUB7 התערבויות אמנותיות ספונטניות, באמצעות גיר, ריסוס, איור או סידורם מחדש של אובייקטים אקראיים.

חבר הקולקטיב בהכנה לתערוכה מתוך פייסבוק בית העיר
הקולקטיב בהכנה לתערוכה מתוך פייסבוק בית העיר
צילום: שרה פלד
צילום: שרה פלד
צילום: שרה פלד

סיור מצולם בתערוכה: https://youtu.be/wVOwrFGu-sA

אוצרת ראשית ומנהלת מתחם ביאליק –  איילת ביתן שלונסקי

בית העיר נמצא בכיכר ביאליק, רחוב ביאליק 27 ת”א

שעות פתיחה: ימים ב’- ה’ 17:00-09:00, ימי שישי – שבת 14:00-10:00, יום א’ סגור

מחיריםכרטיס רגיל – 20 ש”ח, ילד מגיל 3 ועד 18 – 10 ש”ח, גמלאים/חיילים/סטודנטים – 10 ש”ח

:

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן