Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 12 בספטמבר, 2017

הדרך ל-11 בספטמבר, גדרות, האזרחית ג'יין: הקרב על העיר, השנה באופנה: 2016, ג'ף דנהאם: קרובים מדי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 הדרך ל-11 בספטמבר | Road To 9/11, ערוץ ההיסטוריה

התזה של יוצרי המיני-סדרה היא כי מתקפת ארגון אל קעידה ב-11 בספטמבר, 2001, לא הייתה תוצאת פעולה של טרוריסט בודד בשם בן לאדן, אלא החלה למעשה שנים רבות לפני שהמטוס הראשון פגע באחד מצמד מגדלי התאומים בניו-יורק, ובוחנת את הגורמים, המקורות והנסיבות שחברו יחדיו והביאו לפיגוע הטרור הגדול ביותר שאירע על אדמת ארה"ב. באמצעות תחקיר יסודי, הכולל עשרות ראיונות עם בכירים לשעבר בממשל האמריקני, חוקרי FBI שהתמחו במלחמה בטרור, לצד קרובי משפחה של הטרוריסטים עצמם, חושפת את שורת המחדלים, הטעויות המבצעיות והמאבקים הפנים-ארגוניים בממשל האמריקני, שצירופם יחד, הולידו את התנאים שאיפשרו את פיגוע הטרור הגדול והדרמטי ביותר בהיסטוריה המודרנית.

22:00 גדרות | Fences, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 בספטמבר, 2017, בשעה 10:45 בערוץ Hot גולד

22:00 האזרחית ג'יין: הקרב על העיר | Citizen Jane: Battle for the City, ערוץ Yes דוקו

בשנת 1960, ספרה של העיתונאית ג'יין ג'ייקובס: 'מותן וחייהן של ערים אמריקניות גדולות', שלח גלי הלם בקרב עולמות התכנון והארכיטקטורה, ושינה את הדרך בה נתפסים חיים אורבניים. בשנות הששים, יצאה ג'יין נגד רוברט מוזס, אחד האנשים החזקים והכוחניים ביותר של ניו-יורק, כאשר על כף המאזניים עמדה ההחלטה האם להשאיר על תילן את השכונות ההיסטוריות של העיר – סוהו, גריניץ' וילג' וליטל-איטלי – או לפרק אותן עם כבישים חדשים ועם פרוייקטי שיכונים של התחדשות אורבנית. בעולם שנשלט בזמנו על ידי גברים כמו מוזס, ששמו בפוקוס מכוניות וכבישים, ג'ייקובס – תוך שהיא מגדלת משפחה לתפארת – הדגישה את חשיבותם של מדרכות והולכי רגל, ורעיונותיה לגבי תכנון עירוני, שהקדימו את זמנם, מהדהדים עד ימינו. בימוי: מאט טירנוייר. 92 דקות, ארה"ב , 2016. סיפור מעניין על אישה שבהחלט השפיעה, וחשיבות האידאולוגיה שלה מהדהדת עוד בימינו. ציון: 

22:40 השנה באופנה: 2016 | 2016 :The Year in Fashion, ערוץ החיים הטובים

כל שנה מביאה עימה לוק טרי, טרנדים עדכניים, מעצבים פורצי דרך ודוגמניות חדשות. חלקם בלתי נשכחים, בעוד את היתר היינו מעדיפים לשכוח, אך כולם מעניקים לשנה את אופייה הייחודי. הסרט יסקור את נקודות הציון השונות של התעשייה ב-2016: התהומות, השיאים והמורשת שתשרוד גם בשנים הבאות.

חדש ב-Netflix

ג'ף דאנהם: קרובים מדי | Jeff Dunham: Relative Disaster

תוכן קומי מקורי של נטפליקס. הפיתום ג'ף דנהאם מביא עמו לאירלנד את כנופיית הבובות גסות הרוח, חסרות הטקט והמעט מופרעות שלו, וביחד הם צוחקים על קרובי משפחה ועל פוליטיקה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן