Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 15 בספטמבר, 2017

ילדים יוצרים סרטים, מנצ'סטר ליד הים, התופת, פרויקט Mc² 5, חוליגן אמריקני, בהתחלה הם הרגו את אבא, סטרונג איילנד, ללא משפט: סיפורו של של קאליף בראודר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

15:00 ילדים יוצרים סרטים, ערוץ הילדים, לצופי Hot

לכל ילד יש סיפור מיוחד, שהיה רוצה לשתף בו אחרים. במסגרת הפרויקט, מעניק ערוץ הילדים לילדים מכל רחבי הארץ את ההזדמנות ליצור סרטים פרי עמלם. הפרויקט הייחודי מלווה על ידי אנשי מקצוע, שיחד עם הילדים מפתחים את הרעיון, כותבים את התסריט, בוחרים שחקנים והופכים את הדמיון לסרט. חלק גדול מהפרויקט מוקדש לילדים ולקבוצות בפריפריה במטרה לתת במה ייחודית ומעשירה לעולמם הפנימי והסביבתי.

22:00 מנצ'סטר ליד הים | Manchester by the Sea, ערוץ Yes3

זוכה שני פרסי אוסקר – לשחקן הראשי ולתסריט – ומועמד לעוד ארבעה, כולל לסרט ולבמאי. דרמה מרגשת. עם מותו של אחיו הגדול, הופך לי לאחראי על אחיינו המתבגר. שינוי זה מאלץ אותו לחזור לעיר בה גדל ולהתמודד עם הטרגדיה הגדולה של חייו. שחקניות: קייסי אפלק, מישל וויליאמס, קייל צ'נדלר, לוקאס הדג'ס, מת'יו ברודריק. במאי: קנת' לונרגן. ארה"ב, 2016. במיומנות מרשימה ואיטית מביא קנת' לונרגן טרגדיה שייקספירית מודרנית, תוך שקייסי אפלק מנצח על אמנות הדכדוך. ציון: 

22:00 התופת | Inferno, ערוץ Yes4 + Hot גולד

השלישי בסדרת הסרטים על פי ספריו המצליחים של דן בראון, המשך לסרטי "צופן דה וינצ'י" ו-"מלאכים ושדים". אחרי שהוא מתעורר בבית חולים בפירנצה ללא זיכרון של מה שקרה לו בימים האחרונים, רוברט לנגדון מוצא את עצמו נמלט על חייו. הוא חובר לרופאה שהוא מקווה שתעזור להשיב לו את זכרונו. ביחד הם במרוץ נגד השעון ברחבי אירופה, כדי לטרפד מזימה לשחרור וירוס קטלני שישמיד חצי מאוכלוסיית העולם. שחקנים: טום הנקס, פליסיטי ג'ונס. במאי: רון הווארד. ארה"ב, 2016. יש שחשבו כי "התופת" יהיה הסרט הטוב ביותר מבין העיבודים הקולנועיים לסדרת הספרים של דן בראון • אבל זה עדיין לא מספיק, ולצופים קשה להבין אם "התופת" מתייחס לכותרת או לאיכות התסריט. ציון: 

חדש ב-Netflix

פרויקט Project Mc² 5 | 5 Mc² 

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. מקיילה, נערה מרגלת, חוברת לעוד שלוש בנות סופר-חכמות, ויחד הן הופכות לסוכנות חשאיות המצילות את המצב בזכות כישורי המדע והטכנולוגיה שלהן.

חוליגן אמריקני | American Vandal


תוכן קומי מקורי של נטפליקס. מעשה ונדליזם מזעזע בית ספר תיכון, אבל החשוד העיקרי טוען כי הוא חף מפשע ומקבל סיוע מיוצר סרטים. סאטירה על סרטי פשע.

בהתחלה הם הרגו את אבא | First They Killed My Father

סרט מקורי של נטפליקס. ילדה בת חמש נלחמת על הישרדותה בתקופת משטר האימים של הקמר רוג' בקמבודיה.

סטרונג איילנד | Strong Island

תוכן דוקומנטרי מקורי של נטפליקס. משפחה, אבל ואפליה גזעית הם במרכזו של סרט תיעודי רב עוצמה זה, החוזר אל רצח אחיה של הבמאית יאנס פורד.

ללא משפט: סיפורו של של קאליף בראודר | Time: The Kalief Browder Story

תוכן דוקומנטרי מקורי של נטפליקס. הסדרה עוקבת אחר המקרה הטראגי של קאליף בראודר, נער מהברונקס שנכלא לשלוש שנים מחרידות למרות שמעולם לא הורשע בפשע.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן