Skip to content

דגי זהב – במוזאון תל אביב

תיאטרון מחול ענבל פינטו ואבשלום פולק מעלה את המופע דגי זהב במוזאון תל אביב. במופע למשפחה המגע הישיר והאינטימי עם הקהל, יוצר לצופה חוויה מרגשת, מפתיעה ומעוררת מחשבה.

ביום שבת ה-16 לספטמבר 2017, יעלה תיאטרון המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק עוד יצירה קסומה מבית הייצור שלו, את המופע "דגי זהב" במוזאון תל אביב.

דגי זהב-מופע המחול תיאטרון של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: אייל לנדסמן

הצוות המופלא שזכה לתשואות הקהל מאז שהתגלה באויסטר, ממשיך בפעילות מגוונת בעשרות יצירות, כולל שיתופי פעולה בינלאומיים מרתקים עם יפן ונורווגיה. הפעם הוא מציג את "דגי זהב" מופע לכל המשפחה, לילדים ומבוגרים, במוזאון תל אביב לאמנות. "דגי זהב" היא יצירה קאמרית שיש בה ארבעה משתתפים, ותפאורה ותאורה שניתן לנייד בקלות ולהקים בכל אולם קטן.

היצירה שמספרת על נסים קטנים, מאוצר החוויות שיוצרים בדרך כלל קוסמים, מתרחשת במרחב אינטימי ומצומצם ביותר. עלילתה לוקחת את הצופים למסע פיוטי על כנפי הדמיון. הפרטים הקטנים של החיים הופכים לעולמות חדשים מלאי הומור ופיוט. השגרה המוכרת  והשוחקת, הופכת מתוקה ועשירה כשמשחררים את כבלי הדמיון.

דגי זהב - מופע אינטימי למשפחה של תיאטרון מחול ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: אבשלום פולק

גיבורי העלילה,  שהם במקרה הזה ארבעת המבצעים המופלאים שלה: צמד הרקדניות הנפלאות נגה הרמלין, לעתים כבובה, ומיכל אלמוגי הפעלתנית, וזוג השחקנים, יוסי פולק – שמפליא בין השאר בצלילים שהוא מפיק מפיו, וצביקה פישזון, שהפך כבר מזמן לסמל הייחוד של יצירות פינטו ופולק.

המופע הרב-תחומי משלב בין האומנויות של התיאטרון לבין המחול, מלא בקסם, ביצירתיות, בהומור וביופי. המגע הישיר והאינטימי עם הקהל יוצר לצופה חוויה מרגשת, מפתיעה ומעוררת מחשבה.

מסע קסם על כנפי הדמיון במופע דגי זהב של ענבל פינטו ואבשלום פולק. צילום: אייל לנדסמן

כוריאוגרפיה, עיצוב תלבושות, תפאורה ופס קול: ענבל פינטו, אבשלום פולק
עיצוב תאורה: יוהן טיבולי
עוזרת עיצוב תלבושות: אלה גבעול
משתתפים: נגה הרמלין, יוסי פולק, צבי פישזון, אלה רוטשילד
סאונד: אסף אשכנזי
ניהול: אדוה מיינץ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן