Skip to content

בצריכה מתמדת: ריח של חג

מבין שלל הבשמים שיצאו לקראת החגים, בחרנו מספר בשמים שכדאי לכם להריח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גברים

Silver Essence של רוברטו קוואלי מצטרף לסדרת הבישום UOMO, תוך שהוא משלב בהצלחה הל, זנגוויל ועלי הסיגלית הירוקים בתחילה, איריס, לוונדר וגרניום בהמשך, ולסיום פולי טונקה, וטיבר, פצ'ולי ואזובי אלון.

299 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג בסופר-פארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Stronger With You הוא הבושם החדש של GIORGIO ARMANI לגברים. הל, גרגיר פלפל ורוד ועלי סיגלית בתחילה, מרווה בהמשך ולסיום מתחילים להריח תמצית וניל מעושנת וערמונים מצופים בסוכר. רכיבים מפתיעים – וכך גם הריח. 169/269 שקלים ל-50/100 מ"ל. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות.

צילום: יח"צ חו"ל

בית סלבטור פרגאמו השיק את OUMO, שילוב של עלי סיגליות ירוקים, הל, לימון, קפה, אמברוקס גרניום, עץ הקשמיר, מוסק לבן ועוד. התואה חושנית במיוחד.

299 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

נשים

הבושם החדש של אליזבת טיילור, White Diamonds Lustre, הוא גרסה מעודכנת לבושם הידוע של הכוכבת. ברגמוט, מנדרין, אגס סיסי ופלפל משתלבים בהמשך עם נרקיס, פריחת התפוז, יסמין ואיריס, ולסיום משתחררים תווי הריח של ענבר, מושק, אלמוג ווטיבר. התוצאה היא ניחוח יותר מודרני ומתוחכם של בושם מוצלח.

199 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

KENZO WORLD של שמו של הבושם החדש של בית האופנה קנזו, המשלב פרחים לניחוח אחד מיוחד – פרחי פיאוני ופרחי היסמין המצרי, המשתלבים עם מולקולת האמברוקסאן המדמה ניחוח ענברי. נפלא.

329/419 שקלים ל-50/100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

חברת קרליין הישראלית השיקה את Uncover Desire, בושם חדש המשלב פרח פלומריה, פלפל ורוד, שמפניה, הדרים, מאסק וסנדלווד אוסטרלי.

כ-110 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות.

צילום: מוטי פישביין

English Freesia הוא הבושם החדש של המותג האנגלי Yardley, המשלב ברגמוט, לימון, מנדרינה וברוש, המתמזגים עם פרזיה, שושנת העמקים, ג'ינג'ר ופלפל, אליהם מתווספים לבסוף אלגום, מושק וענבר.

69.9 ל-125 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן