Skip to content

שתי נשים נרצחו בתחנת הרכבת במארסיי – כנראה טרור

מתקפת דקירות בתחנת הרכבת של מארסיי גבתה שתי קרבנות, נשים, שנרצחו על ידי אדם בודד שנורה למוות על ידי אחד מחיליי היחידה המאבטחת את העיר במסגרת מצב החירום.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

היום (יום ראשון), בסביבות השעה 13:45 בתחנת הרכבת העמוסה בנוסעים, העושים דרכם חזרה מסוף השבוע, נדקרו למוות שתי נשים על ידי אדם בשנות השלושים לחייו, האיש, כנראה מוסלמי, שסביר להניח אם כי עדיין לא ברור, פעל לבדו. תקף את קורבנותיו תוך כדי צעקות אללה אכבר.

חזית תחנת הרכבת סינט שארל במארסיי - צילום: עמית מנדלזון
תחנת הרכבת סינט שארל במארסיי - צילום: עמית מנדלזון

התוקף נורה למוות על ידי אחד החיילים המאבטחים את העיר, במסגרת מצב החירום או מה שנקרא "מבצע סנטינל". ועל גופו לא נמצאו מסמכים כלשהם. וזיהוי על פי טביעות אצבעותיו מצא שמונה זהויות שונות! האיש שזוהה בסופו של דבר כיליד טוניסיה עם תיק פלילי על עבירות פליליות קטנות בין השנים 2005 ל- 2014.

הכניסה הראשי לתחנה חסומה - צילום: עמית מנדלזון

הוא שיסף את גרונה של אחת הנוסעות ואת השניה דקר בבטנה. אין נפגעים נוספים, המשטרה הגיעה למקום מיידית ופינתה את התחנה מכל נוסעיה.

צוותי החירום במקום - צילום: עמית מנדלזון

התחנה הענקית פונתה במהירות ובשקט ונחסמה מכל הכיוונים על ידי המשטרה בגיבוי עשרות חיילים חמושים. כל הרחובות המובילים לתחנה נחסמו אף הם.

חסימה הרמטית - צילום: עמית מנדלזון

בסביבות השעה 17:30 החלו לפתוח את התחנה מצידה האחורי למאות ואולי אלפי הנוסעים, שנאלצו להמתין בסבלנות בחוץ. ברגעים אלו שר הפנים ג'ררד קולומב מעביר מסיבת עיתונאים מאולתרת באזור התחנה. את זירת הפשע מנהלת כרגע היחידה ללוחמה בטרור, ותנועת הרכבות חודשה באופן חלקי.

חייל מאבטח - צילום: עמית מנדלזון
נוסעים ממתינים ברחובות - צילום: עמית מנדלזון
היחידה ללוחמה בפשע של משטרת מארסיי הראשונים במקום - צילום: עמית מנדלזון
שיירת שר הפנים - צילום: עמית מנדלזון

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן