Skip to content

כשאופנה נכנסת לגלריה לאמנות: ירון מינקובסקי בשיח גלריה בחולון

גלריה מאירוב חולון עורכת שיח גלריה בתערוכה ירון מינקובסקי – רוקם החלומות עבר, הווה, עתיד. באירוע ישתתפו אוצרת התערוכה אילנה כרמלי – לנר ומעצב האופנה ירון מינקובסקי. שיח הגלריה שיתקיים ב- 21.10.17, בשעה 11:00 , הוא במסגרת אירועי עונת העיצוב בחולון. הכניסה חופשית.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת העונה הישראלית לעיצוב, ייתקיים בשבת ה-21/10/2017 שיח גלריה בתערוכת הרטרוספקטיבה של מעצב האופנה ירון מינקובסקי, בגלריית המשכן "בית מאירוב" בחולון.

התערוכה הרטרוספקיטבית  ירון מינקובסקי – רוקם החלומות עבר, הווה, עתיד – ציוני דרך סוקרת למעלה משלושים שנות יצירה של עיצובים באופנת עילית, ובהם דגמים מקולקציות אייקוניות:  אלף לילה ולילה , שהוצגה לראשונה בשנת 1989 וזיכתה את מינקובסקי בפרס המעצב הצעיר הטוב באירופה לשנת 1989 בקטגורית שמלות ערב; ירושלים של זהב שעיצב עבור גוטקס, הבגדים שלבשו בשנת 1991 הזמרים אורנה ומשה דץ בעת שייצגו את ישראל בתחרות האירוויזיון עם השיר ״כאן״, קלידוסקופ, פופ ארט ועוד.

 

ירון מינקובסקי שמלת פרחים – קולקציית 2015. צילום אוהד רומנו

בשיח הגלריה יספרו ירון מינקובסקי ואילנה כרמלי לנר  על תהליך העבודה המשותפת, סיפורים שעלו במהלך עבודת התחקיר לקראת התערוכה, וישוחחו על עיצוב עבר הווה ועתיד.

עופרה חזה בדגם ירושלים של זהב בקולקציה של בגדי ים וחוף שבה מינקוסבקי שילב אורנומנטיקה מזרחית עם יודאיקה, סמלי מגן דוד ומנורה. צלם בן לם

שיח הגלריה יתקיים בשבת, 21 באוקטובר 2017 בשעה 11:00 .

הכניסה ללא תשלום!

גלריית המשכן "בית מאירוב", רח' הרצפלד 31, חולון,

שעות פתיחה: ג, ד, ה 20:00-17:00, שישי-שבת 13:00-10:00

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן