Skip to content

גניבת תחמושת: למרות ההתראה – קצין תורן הגיע 3/4 שעה לאחר הפריצה

אלמונים חדרו לבונקר תחמושת ברמת הגולן – אתראת הגדר פעל כנדרש והתריעה על נגיעה בגדר. אך כשהגיע המפקד התורן באיחור רב, הגנבים כבר ברחו עם שללם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלמונים חדרו לבונקר תחמושת ברמת הגולן ונעלמו עם שללם זמן רב לפני שהגיע למקום קצין תורן. אמש (שלישי) בסמוך לשעה 20:00 התגלתה פריצה לבונקר כורזים שברמת הגולן. הפרצה התגלתה לאחר שהתקבלה אינדיקציה בחמ"ל אודות התראה על נגיעה גדר, אלא שבאיחור לא מובן של 45 דק'  הגיע הקצין תורן שהוקפץ עקב ההתראה לנקודת הפגיעה בגדר. כשהגיע הקצין, הוא זיהה מעיכה בגדר המערכת והזעיק את מפקדו.

הגדר נמעכה והתריאה
הגדר נמעכה והתריאה

לאחר שהוקפץ למקום מפקד המכלול, החלה סריקה אחר עקבות האלמונים שחדרו לבסיס ובבדיקה שנערכה התגלה כי 4 מאוזני מנעולי המחסן התחמושת נחתכו. המשטרה ומצ"ח הוזעקו לזירה ובהוראת המשטרה הופסקה ספירת מלאי שהחלה להתבצע בבונקר התחמושת, זאת על מנת שלא תזוהם זירת הפשע ויהרסו ממצאים שונים.

אוזני מנעולי מחסן התחמושת נחתכו
אוזני מנעולי מחסן התחמושת נחתכו

נכון לעכשיו ידוע על שני ארגזי תחמושת (ברוסים) של כדורי 5.56 נותב ושל כדורי 40 מ"מ (רומה רימונים – מטול נפיץ). משטרת ישראל ומז"פ בשיתוף מצ"ח החלו לחקור את האירוע. השלמת הספירה תתבצע בשעות הקרובות ואז יועבר דווח סדור לגבי החסרים שימצאו. טרם בוצעו מעצרים.
מצה"ל מסר כי אתמול בשעות הערב זוהתה פריצה לבונקר צבאי בבסיס בצפון הארץ. מבדיקה ראשונית ככל הנראה מדובר בכ-2,000 כדורי M16 ו-24 רימוני מטול נפיץ. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן