Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 15 באוקטובר, 2017

מרושעים 3, אבא בגיל של סבא, איך לרדת נכון במשקל, יצרים, מר רובוט 3, סלטיקס/לייקרס: האויבים הכי טובים, מאסטר שף ארה"ב 4, פארגו 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרושעים 3 | Difficult People 3, סלקום TV

הסדרה המצחיקה והחריפה של Hulu עוסקת בזוג חברים הכי טובים בני 30+ הגרים בניו יורק. בילי אייכנר הוא גיי מריר ומתנשא וג'ולי קלאוזנר היא סטרייטית מתנשאת ומרירה. הם אנשים סרקסטיים, ביקורתיים, שונאי-אדם, עסוקים בעצמם וכל שאיפותיהם בחיים הן להצליח בשואו ביזנס. עונה שלישית.

21:00 אבא בגיל של סבא | Dad's Age, ערוץ Hot8

בגיל 80, השחקן שמואל וולף מאבד את היכולת שלו לעמוד על הבמה. גם מערכת היחסים שלו עם אשתו, הצעירה ממנו ב-20 שנה, נכנסת לפרק חדש ומטלטל, שבו נאלצים השניים להגדיר את התפקידים שלהם מחדש. סרט פרידה של הבמאית מאביה, המתבוננת בהפרשי הגילים בינה לאביה נהפכים למוחשיים מאי-פעם. סרט אישי אך אוניברסלי על זיקנה, הורות מאוחרת ואמנות. בימוי: רוני וולף. ישראל, 2017.

21:10 איך לרדת נכון במשקל | How to Lose Weight Well, ערוץ Yes דוקו

דיאטת אשכוליות, דיאטת פלאו, ניקוי מיצים, דיאטת חלבונים… תעשיית הדיאטות שווה מיליונים והשאיפה לגוף מושלם מרקיעה שחקים, אך האם דיאטות באמת עובדות? הסדרה מביאה את כל התשובות בנושא הדיאטות, לצד ניסויים מהחיים האמיתיים של אנשים המתנסים בסוגי הדיאטות השונות. משתתפי הסדרה מחולקים לשלוש קטגוריות: דיאטה קיצונית למשך 7 ימים, דיאטה שמעצבת את הגוף למשך 6 שבועות ודיאטה שדורשות שינוי באורח החיים למשך 4 חודשים. מנחה הסדרה, ד"ר אלכסנדר ואן טולקן (שבעצמו מתנסה בחלק מהדיאטות הביזאריות), הבשלנית סטייסי סטיוארט (שעוזרת למשתתפים להפוך את המנות הדיאטטיות לטעימות) והנטורופטית האלה אל-שפי (שמתמקדת בפסיכולוגיה של האכילה), עוקבים אחרי היכולות של המשתתפים להתמיד בדיאטות השונות ואחרי התוצאות של הירידה במשקל. לאחר שקלול כל הנתונים הם מנסים לענות על שאלת השאלות – מהי הדיאטה שהכי תתאים לך? 3 פרקים בני 48 דקות, בריטניה, 2017.

22:00 יצרים | Blow-Up, ערוץ Yes3

סרטו הידוע ביותר של מיכלאנג'לו אנטוניוני הוא אחד הסרטים שהגדירו את שנות השישים, וזכור בין השאר כמייצג נאמן של ההתפוצצות היצירתית והתרבותית של לונדון בסיקסטיז, תקופת Swinging London. הסרט אודות צלם מבוקש שמאמין שמצלמתו קלטה רצח שהתבצע בהייד פארק גרר שלל מחמאות, תיאוריות קולנועיות, חיקויים וגם פרסים, כולל דקל הזהב לסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאן ושתי מועמדויות לאוסקר – לבמאי ולתסריט. שחקנים: דייוויד המינגס, ונסה רדגרייב, שרה מיילס, ג'יין בירקין, ג'וליאן שגרן. בריטניה / איטליה, 1966. אחד הסרטים הטובים והחכמים שנוצרו בכל הזמנים, בזכות עלילה חכמה, צילום פורץ דרך ואווירה היפנוטית. ציון: 

22:00 מר רובוט 3 | 3 Mr. Robot, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

סדרת המתח של רשת USA ואולפני יוניברסל חוזרת לעונה שלישית. ספוילר – עולמו הפנימי של אליוט מגיע לסחרור מסוכן ככל ששלב ב' בתוכנית השאפתנית של אף-סוסייטי מתקדם. קשה לדעת על מי אפשר לסמוך כשאי אפשר לסמוך אפילו על עצמך, אבל אליוט לא מתכוון לשתוק ומתכנן להחזיר מלחמה נגד אלה שניצלו אותו.

22:00 סלטיקס/לייקרס: האויבים הכי טובים | Celtics/Lakers: Best of Enemies, ערוץ Yes דוקו

הסלטיקס מול הלייקרס. לארי בירד מול מג'יק ג'ונסון. עוד לא הייתה יריבות כזו בספורט שעוררה כל כך הרבה מתחים בחברה האמריקנית. הסדרה בת שלושת הפרקים מביאה אל המסך לא רק את סיפור היריבות הקשה ביותר בהיסטוריה של ה-NBA, אלא גם מוכיחה איך סדרת הגמרים בין שתי הקבוצות, שהתרחשו במהלך שנות ה-80, הם שהפכו את ליגת ה-NBA לכל כך פופולרית כמו שהיא היום. עד הגיעו של  בירד נחשבה ליגת ה-NBA לליגה שמשחקים בה בעיקר שחקנים שחורים, שרבים מהם היו מעורבים בשערוריות של סמים ואלכוהול. שחקני הליגה, ואפילו כוכב כמו קארים עבדול ג'אבר שברח מהתקשורת והתאסלם, פחות עניינו את בני המעמד הבינוני-גבוה של ארה"ב (בעיקר הלבנים שהיו המיינסטרים של חובבי הכדורסל). המתח בין בירד, שחקן הסלטיקס, שנחשב לתקווה הלבנה הגדולה ולדמות שאיתה יכלו סוף סוף להזדהות ובין ג'ונסון, מלך הליגה מהלייקרס, הפך את ליגת ה-NBA למותג הכי יוקרתי בעולם הספורט, והם למעשה היו גם אלה שהכינו את הקרקע לדורות הבאים של מייקל ג'ורדן, שאקיל אוניל, קובי בריאנט ו-לברון ג'יימס. שני הפרקים הראשונים בסדרה מביאים את ההיסטוריה של שתי הקבוצות ושל שני השחקנים, כשהצד של אוהדי הלייקרס מסופר על ידי השחקן והראפר, אייס קיוב והצד של אוהדי הסלטיקס מסופר על ידי השחקן והזמר דוני וולברג. לצד ראיונות מרתקים עם קאסט מרשים של כוכבי העבר, בינהם – עבדול ג'אבר (מהלייקרס) ביל ראסל (מהסלטיקס), ג'רי ווסט (מהלייקרס), טומי הוקינס (מהלייקרס) ועם עיתונאי ספורט מאותן שנים, מובאים קטעי ארכיון נדירים, תמונות סטילס וקטעי עיתונות משנות ה-60 ועד שנות ה-90. שני הפרקים הראשונים מסתיימים בסדרת הגמרים המותחים של שתי הקבוצות היריבות ב-1984 והפרק השלישי ממשיך את הסיפור מיד אחר כך וסוקר את השתלשלות האירועים בשנים 1985 עד 1987 כשהקבוצות ששנאו עד עכשיו אחת את השנייה – עוברות לכבד אחת את רעותה בקרב הזכור של 1987. בניתוחים של אותו הגמר – זה היה הרגע שהביא לכך שאמריקה הפסיקה להתייחס לליגת ה-NBA בגווני שחור ולבן ועברה להתייחס אל הליגה כאל רב-גונית. בימוי: ג'ים פודהורץ. ארה"ב, 2017.

23:00 מאסטר שף ארה"ב 4 | MasterChef USA 4, ערוץ האוכל

השף גורדון רמזי, השף גראהם אליוט והמסעדן ג'ו בסטיאניץ' שבים לעונה נוספת של ריאליטי האוכל הנודע. גם הפעם ייערך חיפוש מקיף אחר הבשלנים הטובים ביותר באמריקה כאשר רק אחד יזכה, לאחר תחרות מפרכת, בתואר מאסטר שף.

פארגו 2 | Fargo 2, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 15 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot פלוס


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן