Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 22 באוקטובר, 2017

למה לא אמרת לי, ג'ורג' מייקל: Freedom, שבעת המופלאים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 למה לא אמרת לי, ערוץ Hot8

הבמאית יעל לביא, בתו של הזמר אריק לביא, יוצאת למסע בעקבות חייו הסוערים של אביה, מילדותו – עליה סירב לדבר, מערכת יחסיו הסוערת עם אמה, שושיק שני ונשים אחרות, בניסיון להבין את הכוח המניע מאחורי 'הקטר', שלמרות אהבתם של כה רבים אליו, תמיד חיפש עוד. לביא מעולם לא פגש את אביו. הוא נולד לאם חד-הורית שבגיל שמונה העלתה אותו על רכבת לגרמניה לקרובים רחוקים, אשר העלו אותו לישראל ומיהרו לשלוח אותו לקיבוץ. משם התגלגל הילד העזוב ממקום למקום, עד שהיה לאחד הזמרים הגדולים בארץ. יחד עם אימה ואחותה – נועה, שלוש 'הלביאות' שנותרו מאחור לאחר מותו, הן נוסעות לגרמניה לפגוש את מי שעשויים להיות קרובי המשפחה היחידים מצד מי שאולי היה אביו. זהו סרט על אהבה גדולה מהחיים, ועל ההתמודדות היום-יומית עם מותו של אדם אהוב. ישראל, 2017.

22:00 ג'ורג' מייקל: Freedom: George Michael | Freedom, ערוץ Yes דוקו

הסרט מתעד פרק זמן של חמש שנים בחייו של הזמר האייקוני, ג'ורג' מייקל, בשנות ה-90 – במהלכן הוציא את אלבום הסולו השני שלו – Listen Without Prejudice Vol.1, שמכר יותר משמונה מיליון עותקים, ניהל מאבק מול חברת התקליטים שלו דאז, סוני, והתאבל על מות בן-זוגו ממחלת האיידס. הסרט מאחד לראשונה את חמש דוגמניות-העל: נעמי קמפבל, כריסטי טרלינגטון, סינדי קרופורד, טאטיאנה פטיץ ו-לינדה אוונגליסטה, שכיכבו בווידאו קליפ המפורסם – "Freedom! '90" לשיחה על צילומי הקליפ והשפעותיו על תרבות הפופ. כמו כן, משתתפים בסרט מעריצים וחברים של הזמר, ביניהם – אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, ריקי ג'רוויס, מארק רונסון, ליאם גלאגר, ז'אן-פול גוטייה, טוני בנט ו-מרי ג'יי בלייג'. מייקל, שהלך לעולמו בגיל 53 ב-25 בדצמבר, 2016, היה מעורב מאוד בעשיית הסרט וציפה לשידורו. בפוסט האחרון בעמוד הפייסבוק שלו כתב חודש לפני מותו: 'עובד על הפינישים האחרונים בסרט'. בריטניה, 2017.

22:00 שבעת המופלאים (1960) | (1960) Magnificent Seven, ערוץ Yes3

המערבון הקלאסי על חבורת אקדוחנים שנחלצים להגן על כפר תמים שסובל מהתקפות חוזרות ונשנות של כנופיית פורעי חוק. גרסת 1960, שהייתה בעצמה חידוש ל-"שבעת הסמוראים" של אקירה קורסוואה, זכתה להצלחה עצומה והזניקה את הקריירות של כוכבי הסרט, בהם סטיב מקווין, אלי וולך, יול ברינר, צ'ארלס ברונסון ו-ג'יימס קובורן. זהו הסרט שזכה למספר השידורים הרב ביותר בטלוויזיה האמריקנית, מלבד "הקוסם מארץ עוץ". במאי: ג'ון סטרג'ס. ארה"ב, 1960. משחק נהדר ותסריט מפתיע, זהו אחד המערבונים שעיצבו את הסוגה והביאו לאינספור חיקויים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן