Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 24 באוקטובר, 2017

מינדי 4, סיפור אמיתי, כולסטרול תחת חקירה, עונש אכזרי: שלישיית אנגולה, המצוד אחר אנשי הבר, הלוויות נוצצות, מבוקשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:20 מינדי 4 | 4 The Mindy Project, ערוץ Hot3

הסיטקום של חברת יוניברסל ורשת Hulu, חוזר לעונה רביעית. ספוילר – מינדי עומדת ללדת ומנסה לאזן בין ההיריון שלה, מרפאת הפוריות החדשה שפתחה ומערכת היחסים עם דני, שלא ממש ממהר לשים טבעת על אצבעה. במקביל, למרפאת הנשים 'שולמן ושותפים' מצטרפים כמה פרצופים חדשים – ביניהם ג'ודי, רופא דרומי שוביניסט שמצליח לגעת למינדי בכל העצבים הרגישים.

22:00 סיפור אמיתי | True Story, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 באפריל, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 כולסטרול תחת חקירה | The Cholesterol Questions, ערוץ הבריאות 

סרט תיעודי הבוחן את הזיקה בין כולסטרול גבוה ובין אחת הסיבות הנפוצות ביותר לתמותה כיום – מחלת לב. כ-50 אחוז מהמתאשפזים בעקבות התקפי לב ניחנים ברמות כולסטרול תקינות, בעוד שלרבים מאלו עם כולסטרול גבוה יש לבבות בריאים. יוצרי הסרט יפנו אל אנשי המדע המובילים בחיפוש אחר תשובה לתעלומות הלב וסכנותיו.

22:00 עונש אכזרי: שלישיית אנגולה | Cruel and Unusual, ערוץ Yes דוקו

סיפורה הטראגי של שלישיית אנגולה – שלושה אסירים אפרו-אמריקנים, ששהו בבידוד בצינוק בכלא לואיזיאנה במשך למעלה מ-40 שנה. ב-1971 נאסרו הרמן ואלאס ו-אלברט וודפוקס לאחר שהורשעו בשוד מזוין. השניים היו חברי תנועת 'הפנתרים השחורים' ועם מעצרם החלו לפעול בכלא למען שיפור תנאי האסירים. הנהלת כלא 'אנגולה' בלואיזיאנה לא אהבה את ההתארגנות שלהם, בלשון המעטה. כמה חודשים מאוחר יותר, ב-1972, הם הואשמו והורשעו, ביחד עם אסיר נוסף – רוברט קינג, בדקירה והריגת סוהר בכלא. על כך הם נידונו לעונש של 50 שנות מאסר והושמו בבידוד בצינוק למשך ארבעה עשורים. מרגע הרשעתם נלחמו השלושה להוכחת חפותם, בעודם מצביעים על כך שאחד מעדי הראייה היה עיוור, השני משוחד ועל כך שלא נמצאה כל הוכחה אחרת שהם ביצעו את הרצח. לטענתם, השלטונות התנכלו להם בגלל השתייכותם הפוליטית. הדוקו צולם במשך 8 שנים וצולל אל תוך הסיוט מהגיהינום שעברו: קינג השתחרר ב-2001 לאחר 29 שנה בבידוד, וואלאס שהה בבידוד 41 שנה ומת לבסוף מסרטן ב-2013, שלושה ימים לאחר שחרורו, בעודו ממתין למשפט חוזר. סיפור מאבקם הטראגי של השלושה למען הצדק מובא בסרט דרך תמונות ישנות, הקלטות של שיחות טלפוניות שביצעו מהכלא וראיון עם קינג, אחד מחברי השלישיה. הוא מגיע אל שיאו עם שחרורו של האסיר השלישי – וודפוקס בעסקת טיעון ב-2016, לאחר 43 שנה בבידוד – יותר מכל אסיר אחר אי פעם בארצות הברית. בימוי: ואדים ז'אן. 102 דקות, ארה"ב / אנגליה, 2016.

22:00 המצוד אחר אנשי הבר | Hunt for the Wilderpeople, ערוץ Yes3

קומדיית הרפתקאות. נער פרוע וכבד משקל, שנזרק מאינספור משפחות אומנות, מוצא סוף סוף משפחה אחת שבה הוא מרגיש בבית. כאשר מתרחש אירוע בלתי צפוי ומבקשים להעביר אותו שוב, הוא בורח אל היער הסבוך. יחד עם דודו המאמץ הוא לומד להסתגל לטבע הפראי, אבל אז הופכים שניהם למבוקשים על ידי הרשויות, ומשלחת חיפוש גדולה יוצאת אחריהם. שחקנים: סם ניל, ג'וליאן דניסון. במאי: טאיקה וואטיטי ("ת'ור: רגנארוק"). ניו זילנד, 2016. באמצעות משחק מצוין, תסריט נפלא, צילומים יפים והומור נהדר יוצא סרט מרתק ויוצא דופן באיכותו. ציון: 

22:40 הלוויות נוצצות | Flashy Funerals, ערוץ החיים הטובים

סרט מצחיק ומפתיע המתעד את סצינת לוויות היוקרה בבריטניה. החל משיירות של רכבי שרד מהודרים וכלה בארונות קבורה מצופים זהב, הסרט יחשוף את בתי העלמין הנחשקים ביותר, הקברנים לעשירון העליון ואופני ההנצחה שרק בעלי הממון יכולים להגשים.

מבוקשות | Wanted, נטפליקס | Netflix

סדרה אוסטרלית. לולה וצ'לסי, שתי נשים שונות זו מזו באופיין לחלוטין, נאלצות לשתף פעולה ולברוח ביחד לאחר שהיו עדות למעשה רצח שבו מעורבים שוטרים מושחתים המפלילים אותן ברצח. שחקנים: רבקה גיבני, ג'רלדין הייקוויל, סטיבן פיקוק. במאים: רבקה גיבני, ריצ'רד בל.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן